Тротуар тар

Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы,
№21жалпы орта білім беретін мектебі КММ
даярлық сынып мұғалімі: Омарова Мадина Данияровна

Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыптар
1. Биік. Аласа. Кең. Тар. Үлкен. Кіші. Ұзын. Қысқа
2. Жуан. Жіңішке. Қалың. Жұқа. Жалпақ. Жіңішке
3. Жүк машинасы
4. Бауырсақ ертегісі
5. Балабақша мен мектеп

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: Биік. Аласа. Кең. Тар. Үлкен. Кіші. Ұзын. Қысқа
Мақсат - міндеттері: Балаларды заттар мен шамаларды салыстыра білуге үйрету. Биік - аласа, кең - тар, үлкен - кіші, ұзын - қысқа ұғымдарымен таныстыру. Ұғымдардың мағынасын түсініп, бір - бірінен ажыратуға баулу. Ойын - тілін, танымдық әрекетін дамытып, баланы өзін қоршаған ортаға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Құралдар: әліппе - дәптер, салыстыруға арналған құралдар

Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру
Балалардың назарын сабаққа аудару.
а) Балаларды қарапайым математикалық түсінік беру пәнімен таныстыру;
ә) Пәнді оқытудың мақсаты — міндеттерін ұғындыру.
Негізгі а) Жаңа материалды түсіндірмес бұрын сынып бөлмесінен, он дағы заттарды таныстырып, салыстыру жұмыстары жүргізіледі.
Сыныптың бөлмесі қандай? (Кең).
Терезелері қандай? (Үлкен). Мектептің дәлізі қандай? (Кең, ұзын). Мектеп үйі ше? (Биік, үлкен), т. с. с.
ә) Оқулықпен жұмыс.
1. Бала оқулықтағы екі үйді салыстырады. Мұғалім не тәрбиешінің сұрақтары арқылы екі үйдің айырмашылықтары айтылады. Екі үйдің біреуі биік әрі үлкен, екіншісі аласа, әрі кіші екендігін; үлкен үйдің бөлмелері кең, кіші үйдің бөлмелері тар, дәліздері де ұзын, бірінікі қысқа болуы мүмкін екендігі анықталады. Үйдің төңірегіндегі ағаштардың көлемі, биіктігі салыстырылады. Шыршалардың биіктігі бірдей немесе олардың біреуі екіншісінен биігірек, болмаса аласа т. б.
2. Оқулық дәптердегі суретте көлік жүретін үлкен көше мен тротуардың ені, ұзындығы қарастырылды. Көше кең. Тротуар тар.
3. Екі оқушы баланың бойы мен жасы салыстырылады. Олардың бірі — үлкен, екіншісі — кіші. Үлкенінің бойы — кішісінен (немесе інісінен) биік, інісінің бойы — аласа. Ағасының киімі інісіне кең, інісінікі ағасына тар болатынын сұрақ - жауап арқылы анықтау қажет. Ағасы — үлкен доппен, інісі кіші доппен ойнайды. Үлкен доп — футбол, волейбол, баскетбол ойнау үшін қажеттігі айтылады.
Доптар бір - бірінен үлкенірек, кішірек болатыны, жасалған материалына қарай қатты, жұмсақтығы анықталады. Сондай - ақ, киімдердің ұзын - қысқалығы, кең - тарлығы, үлкен - кішілігі айтылады. Қылқалам қарындаштардың ұзындықтары салыстырып ажыратылады.
б) Ойындар.
Бұл сабақта "Өз үйіңді тап", "Үй тұрғызайық", "Сипаттамасы бойынша тап" деген дидактикалық ойындар ойнау ұсынылады.
в) Дәптермен жұмыс.
Өтілген ұғымдарға сәйкес оқулық дәптерде берілген тапсырмалар орындалады.



Ұқсас жұмыстар

ПЭТ тарын пайдаланып полимерлі құмды тротуар плиталарының сынақ үлгілерін жасау
Автомагистральдар
Алдын ала кернеуленген жол такталары агрегатты-ағынды әдіс бойынша өндіретін цех
Қала көшелерін өндеу
Тақталы еден жұмыстарының технологиясы
Едендердің контруктивті шешімдері
Ғимараттың құру және оның деформациясы
Швонарезчик
Соғыс және бейбіт уақытындағы жаппай зақымдау құралдарының түрлері. Транспорттагы төтенше жағдайлар. транспорттық оқиғаларды топтастыру
Өнеркәсіптік құрылыс саласы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
ТОҚТАРБАЙҰЛЫ ҚОБЫЛАНДЫ
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақша айналымын реттейтiн заңдылықтар