Педагогтарға арналған іскерлік ойын Мнемотехника әдісін қолдану Педагогтар екі топқа бөлініп отырады

Педагогтарға арналған іскерлік ойын
Мнемотехника әдісін қолдану

Педагогтар екі топқа бөлініп отырады. делятся на две команды с помощью жеребьевки. Команды сидят напротив друг друга на стульях.
Мақсаты: педагогтарды мнемотаблицалармен, мнеможолдарды қолдана білуге үйрету.
Керекті құралдар: түсті қарындаштар. ақ қағаз.
Ойынның барысы:
1. Командаларға тақпақ оқылады.
Тақпақтың мазмұнына сай мнемокестелер жасауы тиіс. Өз таблицаларын оқып береді.
Көктем.
1. Көктем келді шуақты,
Балаларды қуантты.
Алақай - ау, алақай!
Құстар сайрап, бақтар жайнап, гүл атты
2. Дала гүлге толыпты,
Аққу көлге қоныпты.
Алақай - ау, алақай!
Көктем қандай, көктем қандай көрікті!
Әже
3. Мені жақсы көреді,
Күндей күліп келеді,
Көп ертегі біледі,
Маған айтып береді
4. Қарашы күз келді, күз келді
Жапырақ жауыпты іздерді.
Құс біткен керуен тізеді,
Қара бұлт қабағын түйеді
2. Әр команда алынған лексикалық тақырыпқа бірнеше сөйлемнен тұратын шағын әңгіме ойлап табады да оны жазып қояды. Содан соң мнемокесте құрастырады. Бұл кестені қарама - қарсы командаға оқытады.
1. Аспазшы
2. Құрылысшы
3. Ғарышкер.
4. Дәрігер
3. Берілген карточкаларды пайдаланып мнемокесте құрастырады. Артық карточкаларды алып тастау керек.
1. Қыс мезгілі.
2. Құстар
3. жаз мезгілі
4. Ғарышкер
4. Әр команда гормошка бүктелген бір бет қағазға өлең жолдарының мнемокестесін кезек - кезек қарамай жасайды. Бәрі болған соң оқылады.
Гүлдер
Біз доспыз гүлдермен,
Текке оны жұлмаймын.
Той күні бір - бірден
Анаға сыйлаймын
Көбелек
Қанаттары әдемі,
Қызыл - жасыл көбелек.
Гүлге қонып қалыпты
Бір ғажайып керемет

Көңілді қыс!
Балалар шықты далаға,
Ойнап, күліп жүр енді.
Шаналармен озады,
Аққаланы соғады.

Сұлу көктем
Бүршік шашып, жапырақ ашып,
Даланы гүлдер басады.
Сұлу көктем есігін ашып,
Шуағын бізге шашады.

5. Мнемокестелерді оқу Дайын мнемокестелерді әр команда оқып дәптерге жазып қояды. Соңынан екі команда салыстырады.
6. Қорытынды



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларда суреттерді пайдалануымен байланысты дағдыларын қалыптастырудың маңызы
Мектепке дейінгі ұйымдардың практикасында қолданылатын педагогикалық технологиялар
Шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
Инновациялық сабақты ұйымдастырудың (жоспарлаудың) қазіргі формасы
Сөйлеу әрекетінің орталығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы қиял мен шығармашылық рөлі
Балаларды ақпараттық технология білімін жетілдіру
Білім берудегі инновациялар
Мектепке дейінгі тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері
Мектепке дейінгі мекемедегі ұйымдастырылған іс-әрекетінен жұмыс жоспарын құру және ұйымдастыру әдістері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы