Сабаққа оқушылардың өзі білетін білімдері арқылы кіру

Сабақтың атауы
Төлен Әбдіков Қонақтар әңгімесіндегі ұрпақ тәрбиесі
Сілтеме Г. Д. Рыскелдиева, С. Ч. Тұрсынғалиева 8 сынып Қазақ әдебиеті
Жалпы мақсаты Прозалық шығарманы талдау, ата - ана мен бала арасындағы қарым – қатынас жайлы мағлұмат бере отырып, оқушы сезімімен ұштастыру, оқушылардың ойларын дәл жеткізе білуге дағдыландырып, өз пікірін ашық айта білуге үйрету
Міндеттері
1. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту.
2. Сабаққа оқушылардың өзі білетін білімдері арқылы кіру
3. Сабақ бойынша ой қорытынды жасауға, өзіндік тұжырым айтуға үйрету
Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1. Оқушылардың сыни ойлауын дамыту, басқалардың көзқарасын сыйлауға дағдыландыру
2. Әр түрлі жауапқа бірдей қарау, жақсысын мадақтау(стикер арқылы) және бірін – бірі бағалауы
3. Тақырыпты талқылауға белсенділікпен қатысуға үйрету
Күтілетін нәтиже 1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру
2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкіндік туғызу
3. Жаңа білімді бұрынғы алған білімдерімен ұштастыруға жол ашу
Сабақта қолданылатын материалдар презентациялар, интерактивті тақта
Сабақтың түрі
Білімді тиянақтау, қорытындылау сабағы
Оқу әдістері Сыни ойлауға үйрету, АКТ - ны қолдану, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Диалогтік оқыту Топтық жұмыс
Шығармашылық жұмыс
Тапсырма көздері 1. Оқулықпен жұмыс
2. Өзгерістерді бағалау
3. Басқа әріптестермен ақылдасу
Сабақта қолданылған модульдер - Жаңа тәсіл (топтық, диалог баяндау)
- Сыни тұрғыдан ойлау (ой қозғау, қызығушылықты ояту сұрақтары)
- Форматифті бағалау (мадақтау, қолпаштау)
- АКТ (слайд, ақпараттың интернеттен алынуы)
- Дарынды және талантты балалармен жұмыс (шығармашылық тапсырма, ой толғау)
- Білім берудегі көшбасшылық (оқытуда өзгеріс енгізу)
Сабақ барысы

Үй тапсырмасын cұрау
Жылдар сөйлейді сұрақтары
уақыт Мұғалімнің іс әрекеті Оқушылардың іс әрекеті
3 мин
3 мин
2 мин гүлдерді таңдату арқылы топқа бөлемін.
Ал, ендеше барлығымыз бірге:
- Өте жақсы!
- Керемет! – Тамаша! – деген сөздерді айту арқылы, көңіл күйімізді білдірейік Өз ойларын айту. топқа бөліну
Оқушылар бүгінгі сабақтақтағы көңіл күйлерін білдіреді.
Туған жерге деген сүйішпеншілігін білдіріп, өз ойларын ортаға салады.
Әр топ өзінің неше сұраққа жауап бергендерін белгілеп отырады
Шығармашылық тапсырмаларын оқыту

1. 1942
2. 1965
3. 1977 – 1979
4. 1985
5. 1987
6. 2002

Б. Б. Ү 3 мин Әр топтан бір - бір оқушы тақтаға білетінін жазады
II Жаңа тақырыпты түсіндіру (интерактивті тақтада слайд көрсету арқылы)
Блум таксономиясы

17 мин
Білу: Автордың “Қонақтар” әңгімесін жазуға себеп болған жағдайлар
Әңгіменің “Қонақтар” деп аталуы нені меңзейді?
Түсіну: Жазушы Ерекеңді қалай сипаттады?
Қолдану: Диалогтік әдісті қолданып, өмірмен байланыстырды, сахнада рөлге енді.
Ітоп. Қонақтар әңгімесі арқылы жазушы оқырмандарға қандай ой тастады?
ІІтоп. Әңгіменің мазмұнын ашуда жанрлық маңызы қандай?
ІІІтоп. Әңгіменің өздеріне ұнаған жеріңе қойылым әзірлеңіздер
Талдау: Автордың “Қара арғымақ арыса, қарға адым жер мұң болар”, - деп нені
айтқысы келіп отыр?
Жинақтау: “Ортада қаламсап” стратегиясы бойынша “Шын жүректен шыққан сөз”
айдарымен әңгімедегі түйінді ойды жинақтап, ой толғау жазу
І топ. Үлкенге құрмет – кішіге ізет
ІІ топ. Ата – балаға сыншы
ІІІтоп. Атаңа не қылсаң – алдыңа сол келер
Бағалау: Композициялық ерекшелігіне талдау жұмыстарын жүргізгенде жоспарға сай толық жасаған оқушылар бағалау критерийлері бойынша ұпай санына қатысты бағаланады. Әңгімедегі қай адаммен кездескіңіз келеді? Осы әңгімені оқи отырып сен өзіңе қандай тәрбие алдың?

Оқушылар жауабы тыңдалады
Әр топ өзінің неше сұраққа жауап бергендерін белгілеп отырады
Сергіту сәті 2 мин
Топтық жұмыс
Брейн – ринг 10 мин
(Әңгімені қорытындылау сұрақтары)

Оқушылар берілген тапсырмаларды үлкен ақ бет қағазға орындайды, өз жұмыстарын қорғайды.
Топтың барлық мүшелері белсене қатысып, өз үлестерін қосады.



Ұқсас жұмыстар

Оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері
Орта мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі-сабаққа қойылатын негізгі талаптарды теориялық негіздеу
Бастауыш сыныпта ойынның оқыту және тәрбиелеу бірлігін жүзеге асыру
Дүниетану сабағында АКТ қамтудың тиімділігі
Тәрбие процесінде оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу мүмкіндіктері
Информатика сабағында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруда дидактикалық материалдарды пайдалану
Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде 7 сыныпта физика пәнін оқытудың мүмкiндіктерін айқындап, әдістeмесін әзірлеу
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту
Бастауыш мектеп математикасын оқытуда көрнекілік принципін жүзеге асыру ерекшеліктерін зерттеу
Қашықтықтан оқыту жағдайында цифрлық технологияларды қолданудың маңызы мен ерекшеліктері
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау