Оқу сөзіне жұрнақ жалғап айт

Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша
Мақсаты:
Білімділік: Қосымша қосылған кездегі сөздердің жазылу емлесінен мағлұмат беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ісжүзілік дағдысын дамыту. Жазу сауаттылығын арттыру.
Тәрбиелік:Әдептілікке, қарапайымдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: ой қозғау, ойын, сызбамен жұмыс, сурет бойынша әңгіме, үлестірмемен жұмыс, сөзжұмбақ шешу.
Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ, кесте, суретті плакат, кеспе қағаздар, сызба түрлері.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Үй тапсырмасын тексеру.
251 - жаттығу.
ә) Ой қозғау
1. Қазір қай мезгіл?
- Қыс мезгілі.
2. Қыстың нешінші айы?
- Қыстың үшінші айы.
3. Жаңа жауған қардан не жасауға болады?
- Ұлпа қардан аққала жасауға болады.
Олай болса, сол аққаланың артындағы берілген тапсырмаларды орындай отырып құрастыруымыз керек.
Сөз құрамы қалай бөлінеді?
Жұрнақ дегеніміз не, жалғау дегеніміз не?
Қосымша неше түрге бөлінеді?
Түбір дегеніміз не?
ІІ. Жаңа сабақ.
Сөз ойла, тез ойла ойыны.
1 - қатар түбір сөз. оқу
2 - қатар қосымша жалға. оқу+шы
3 - қатар жалғау жалға. оқушы+лар
Сызбамен жұмыс.
ім шы
Біл гіш Бас қыш
гір тық
- Жаңа сөзді қалай таптық?
- Түбір сөзге қосымша жалғау арқылы.
ІІІ. Сурет бойынша әңгіме, тақтамен жұмыс.
- Суреттен кімдерді көріп тұрмыз?
- Қарт әже қай жерде келе жатты?
- Марат не істеді?
- Әже Маратқа не деді?
Қарт әже суға келе жатты. Ол тайып құлап қалды. Марат әжейдің тұруына көмектесті. Қарт әжей Маратқа алғысын айтты.
Мінездеме беру
Марат қандай бала?
Сыпайы кішіпейіл
Марат
Мейірімді қайырымды
Олай болса мәтінге ат қояйық.
Қайырымдылық
Балалар соңғы сөйлемді Қарт әже Марат алғыс айт десек айтқалы тұрған ой түсінікті ме?
- Жоқ.
Демек, сөйлем болу үшін әр сөзге қосымша жалғап жазуымыз керек.
IV. Дәптермен жұмыс.
V. Сергіту сәті.
Ла - Ла - Ла
Ұшып келді шағала
Шы - шы - шы
Біз үлгілі оқушы
Ші - ші - ші
Менің әкем етікші
Лар - лар - лар
Біз тәртіпті балалар
255 - жаттығу көшіріп жазу.
VI. Үлестірмемен жұмыс.
VII. Жұмысты тексеру.
VIII. Қорыту. Сөзжұмбақ.
1. Қыста ұйтқып соққан қатты желді қалай атайды?
2. Қыста нежауады?
3. Күн қандай болады?
1. Оқу сөзіне жұрнақ жалғап айт
2. Оқушылар сөзін қатыстырып сөйлем құрау.
3. Осы сөйлемді сұраулы, лепті сөйлемге айналдыр.
4. Кестемен жұмыс.
Қосымшалы сөздер түбір жұрнақ Жалғау
Ғарышкер
Оқушылар
Әншілер
ІХ. Бағалау.
Х. Үйге тапсырма.



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларды шығарма жазуға үйрету, өнер-туындыларын үйрету әдіс-тәсілдері
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Морфологияны оқыту кезінде оқушылардың іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру жағдайлары және әдістері мен тәсілдері
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Бастауыш сыныпта грамматиканы оқыту
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту мәселесінің зерттелуі
ОДАҒАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш сыныпта зат есімді оқыту
Түбір сөз
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде