Балалар бізді қоршағанның бәрі табиғат
Тақырыбы: Табиғат Ана
Мақсаты: Табиғат құндылығының маңыздылығы, табиғат пен адамның қатынасының үйлесімділігі туралы түсіндіру. Табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы: Балалар бүгін біз жыл бойы өткен білімімізді көрсететін кез келді.
Олай болса біз шаттық шеңберін құрайық.
Жарқырап күн де ашылды
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн
Қайырлы күн,
Біз көңілді баламыз
Біз сүйкімді данамыз.
Балалар енді бір мезет арман мен қиялға ерік берсек. Қазір мен сендерге керемет бір бейне көрсетемін. Барлығымыз экранға назар аударсақ. Балалар біз не туралы көрініс көрдік? Кім қайда барғысы келеді? Балалар жауаптары тыңдалады. Табиғат Ана ертегісін оқып әңгімелеу. Табиғат Ананың ұлдары қандай игілікті істер жасады? Табиғат Ананың сұлулығын сақтау үшін адамдар не істеу керек? Балалар бізді қоршағанның бәрі табиғат. Ол жазира дала, биік таулар, көгілдір көлдер, мөлдір бұлақтар. Ал балалар неліктен табиғатты ана дейміз?
Табиғат Ана келеді. Слайд көрсетіледі. Тапсырмалары буынға бөлу, математикалық пішіндердің түстерін ажырату және сөйлем құрау. Балалар бізге қонаққа Білгішбек келді.
Сәлеметсіңдер ме, балалар
Қане маған қараңдар
Достарыңмын Білгішбек
Немен келдім, не айтпақпын, кім шешпек?
Сендерге ненің керегін
Бәрін де айтып беремін.
Ауа керек сендерге күнімен
Өсуге күннің нұрымен,
Күш жинау үшін құрыштай
Қанша су ішкен дұрысты,
Түсіну үшін барлығын
Ізденіп өткін әр күнің.
Балалар бізге ауаның не үшін қажет екенін білесіңдер ме? Олай болса тәжірибе жасап көрейік. Терең дем алып, қолымызбен аузымыз бен мұрнымызды жауып бірнеше уақыт демімізді іште сақтайық. Ауасыз адам өмір сүре алмайды. Қиналғанымыз көрініп тұр. Қане Білгішбек біздің балалармен ойын ойнағың келе ме?
Тренинг ойын Табиғатпен сырласу . Отырған орындығымыз арқылы табиғатқа саяхат жасаймыз. Көз алдарыңа туған жерімізді, оның әсем табиғатын елестетіңдер. Сулар мөп - мөлдір ағып жатыр, гүлдер жайнап өсіп тұр. Табиғатты тамашалап келе жатсақ алдымыздан мөлдір бұлақ кездеседі. Сол бұлақтан су ішеміз.
Ол үшін:
1. Алға иілу
2. Аламыз
3. Ішеміз
4. Рахат - ай.
Алдымыздан алма ағашы кездеседі. Сол ағаштан алманы алып жейміз.
1. Оң аяқ алға, сол аяқ өкшесі көтеріледі
2. Алу.
3. Қырт етіп тістеу.
4. Тәттісін - ай.
Раушан гүліне кездесеміз.
1. Алға иілу.
2. Аламыз.
3. Иіскейміз
4. Қажет емес ауаны сыртқа шығарамыз.
Балалар бұлақ дегеніміз - денсаулық
Алма - рухани байлық,
Гүл - бақыт құсын сыйлайды.
Білгішбек ой, балалар мен қайтайын. Сендер өте ақылды балалар екенсіңдер.
Табиғатты аялаңдар! Менің кітап оқитын уақытым таяп қалды. Сау болыңдар.
Артық затты тап. Суретпен жұмыс.
Ғажайып сөздер КҮН, СУ, АУА,- ТАБИҒАТТЫҢ БІЗГЕ БЕРГЕН СЫЙЫ.
Қорытынды.
Бала тәрбиесі Тәрбие процесінің мәні
Тәрбиелеу үдерісін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері және ұстанымдары
Парктің көз тартар жерлері
Баланың ойыны мен ересек адамдардың әрекеттерінде қиялдың дамуы
Мектепке дейіңгі ұйымдағы мерекелер мен сауықтар
Менеджменттің мақсаты, міндеті және оның құрылымы
Баланы мектепке психологиялық даярлаудың әдістемесі
Менеджменттің мақсаты, міндеті, оның құрылымы
Тәрбие құралдарына түсінік беру
Қазақ халқының ислам дінін қабылдауы
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Балалар жарақаты
Табиғатты қорғау
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті