Сигналды картамен дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату
Сабақтың тақырыбы: Ё ё дыбысы және әрпі.
Сабақтың мақсаты:
1. Балаларды Ё ё дыбысы және әрпімен таныстыру. Ұсынылған әрбір сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
2. Балалардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Слайд(суреттер, әріп таңбасы., сызба, сигналды карта).
Қолданылатын технология: ойын технологиясы.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Ә т: көрнекілік, қайталау, түсіндіру, ой - қозғау, ойын
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. психологиялық ахуал
ІІ. Өткен Ф дыбысын еске түсіру, қайталау.
Сигналды картамен дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Ойлан, тап ойыны
а) Жұмбақ шешу.
Шахтёрде бар, шахтада жоқ.
Монтёрде бар, мақтада жоқ.
Ойланайық, қарайық,
Болады екен бұл қай әріп? ( Ё)
- Ё дыбысы. (Хормен айту) (оқушылардың талдауы......)
- Неге ұқсайды?
4. Ертегі
Ерте - ерте, ертеде дауысты дыбыстар жиналып, отырып, ән салыпты. Бір кезде олар түсініксіз бір дыбысты естиді. Тыңдаса ол Й дыбысы екен. Қонақты шақырып, бірге ән салуға шақырады. Бірақ Й дыбысы созып дауысты дыбыстар сияқты айтылмаған соң, О дыбысы қосылып айтуға ұсынады. Сөйтіп [Й']+[О] қосылып ән салып, ( Ё) дыбысы пайда болыпты.
- Ё дыбысы және әрпі туралы мағлұмат беру.
- Ё дыбысы дауысты дыбыс. Ол екі дыбыстан жасалған (й+о), орыс тілінен енген сөздерде кездеседі.
Мысалы: Монтер, шахтер, актер, т. б.(буындық, дыбыстық талдау жасау)
- Ёлка сөзіне дыбыстық талдау жасату.
3. Сергіту сәті.
Бір, екі, үш
Жинап қолға күш
Қолға қалам аламыз.
Әдемілеп жазамыз
4. Жазу жұмысы.
Ё ё әрпін жазу.
5. Оқулықпен жұмыс.
- Шахтер өлеңін оқып беру. С. Мауленов.
Шахтерлерді ел біледі.
Оған сарай – жер асты.
Көмір қазып жүреді,
Қопарып ол тау - тасты.
Бала оқитын зәулім үй
Қалмау үшін суынып,
Көмірден тау үйеді,
Беру үшін жылылық.
- Өлең кім туралы?
- Өлеңде бүгінгі өткен дыбысымыз бар ма?
- Тізбектеп оқыту
6. Сергіту сәті: Бір оңға, бір солға
7. Мен бастаймын, сен аяқта ойыны.(сөйлем құрастыру)
Шарты: Мен шахтер деймін, Балалар Шахтер көмір қазады, Элеватор , Элеватор астық сақтайтын ғимарат деп жауап береді.
8. Қорытындылау.
- Біз бүгінгі қандай әріппен таныстық?
- Е е дыбысы қандай дыбыс?
- Дыбыс деген не?
- Буын қай дыбысқа байланысты
Балаларды мадақтау
Бұйрық сөйлеулер
«Зияты бұзылған 3-5 сынып оқушылардың жазбаша сөйлеу тілі бұзылыстарының сипаты»
Ауызша сөйлеу тілін қалыптастыруда есту қабілеті зақымданған балаларға қазақ тіліне тән дыбыстарды қалыптастыру мүмкіндігі
Логопедия ғылымы
Дислексия және кеңістік түсініктердің бұзылысы
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктерімен тиімділігі
Зияты зақымдалған оқушылардың жазуында кездесетін қателер және сауаттылыққа үйрету жолдары
Дислалия және оны түзету жолдары
Кіші мектеп жасындағы ақыл есі кем оқушылардың жазбаша сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Сауат ашу кезіндегі жұмыстар
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Дауысты дыбыстар
Тіл дауыссыздары
Жарнама құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату
Жылқы достарымен серуендеп келе жатқанда үйіне барар жолда бір дауысты естиді
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Энергия түрлерін ажырату
Ашық дауыстының саны қанша
Музыкалық дыбыстардың түрлері мен атаулары
Дауыссыз дыбыстар