Аналарыңның қандай сөздерімен оянасыңдар

Ақмола облысы,
Зеренді ауданы, Қызылтаң орта мектебі
Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Байсеитова Сауле Азнабаевна

Тіл дамыту
Сабақтың тақырыбы: Аналар мерекесі.
Мақсаты: Көктем мезгілінде болатын алғашқы мереке - аналар мерекесі туралы түсінік беру.
Дамытушылығы: Балаларды байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру, ойын арқылы қызығушылықтарын арттыру. Сөздік қорын молайту. 5 - 6 сөйлемнен тұратын әңгіме құрастыруды үйрету және сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Өлең, мақал – мәтелдер жаттату.
Тәрбиелігі: Аналарға құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: аналар мерекесі туралы суреттер, слайд.
Әдіс - тәсілдер: жаттау, көрсету, түсіндіру, әңгімелеу.

Оқу іс - әрекетінің барысы:
1. Шаттық шеңберін ұйымдастыру.
Балалар дөңгелене тұрып, әр бала өздерінің сүйікті аналары туралы ойлап, аналарының ездерін қалай еркелететінін айтады.
Мысалы: Мені анам: айым, күнім, боташым, ақылдым , - дейді.
Интерактивті тақтамен жұмыс.
- Балалар, бүгін бізге Дымбілмес келіпті, оның тапсырмалары бар екен, орындаймыз ба?

2. Үй тапсырмасы Дымбілместің тапсырмасы:
Балалар, біз сендермен өткен сабақты есімізге түсірейік.
Көктем мезгілінде неше ай бар?
Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Көктем мезгілінде тағы қандай мерекелер болады?

3. Негізгі бөлім
Жақсы бол деп баптаған,
Біз үшін тыным таппаған
Бар тәттісін сақтаған
Ол кім?. Ана Бүгінгі біздің тақырыбымыз осы Ана. Ендеше балалар бүгін біз аналар туралы әңгімелесеміз.
а) Сурет бойынша жұмыс.
Дәптердегі аналар мерекесін бейнелеген сурет арқылы көктемнің алғашқы мерекесі - халықаралық әйелдер мерекесі туралы түсінік беру.
Аналар туралы қандай мақал мәтел білесіңдер?
Ребус шешеміз

Сендердің аналарың қандай?
(Ана – мейірімді, ақылды, әдемі, сұлу, қамқоршы, көрікті)

Сергіту сәті.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбырды.
Ойлы – қырлы жерлерден,
Ытқып – ытқып жүгірді.
Ана мен бала туралы көрініс.
Сиқырлы сандық ойынын ойнау. Шарты сұрақтарға жауап беру
Аналарың жұмыстан шаршап келгенде қандай көмек көрсетесіңдер?
Аналарыңды ренжіткенде не істейсіңдер?
Аналарыңның қандай сөздерімен оянасыңдар?
Анарың қандай шаруамен айналысады?

Қорытынды. Ана! Ана! Ана! Не деген мейірімді, не деген шапағатты сөз еді. Үш әріптен құралған қасиетті сөздің төркінінде қаншама ұлы сезім жатыр. Сонымен балалар біз анамызды құрметтеп, қастерлей білуіміз керек.
4. Оқу іс - әрекетін қорытындылау.
Оқу іс - әрекетінің барысында ана туралы жаттаған өлең - тақпақтарын айту.
Бағалау. Жетондарын есеп, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.




Ұқсас жұмыстар

Өзін-өзі тану пәні бойынша тренинг-сабақ
Әскер – ел қорғаны
Адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған эксперимент жұмысының мазмұны мен нәтижесі
Бастауыш сыныпта сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру жолдары
МҰСЫЛМАН ҚОҒАМЫНДАҒЫ ӘЙЕЛДІҢ АЛАР ОРНЫ
Қыз бала психологиясы
Ислам және адам тәрбиесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғат бұрышының ғажайып құбылыстарымен таныстыру
Балалар бақшасында мерекелік ертеңгіліктерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері
Ислам – адамның екі дүниесін де бірдей қамтитын хақ дін
Жып - жылы сөйлеген сөздерімен, Жіберетін бойымды жылындырып
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Сонау кеңестік заманнан бері білім беру жүйесіне жыл сайын қандай да бір жаңашылд­ық енгізіліп келеді
Қазіргі дәуір атыс айқайдың дәуірі емес, іс дәуірі, - деп Сұлтанбек Қожанов айтқандай, қазір сөзге емес, іске көшетін заман