Сабақтың тақырыбы, мақсаты және жарыстың тапсырмаларымен таныстыру
Үй жануарлары
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарлары
Сабақтың мақсаты: 1. Тақырыпқа байланысты өтілген материалды, лексикалық сөздердің қолданылуын пысықтау.
2. Оқушылардың сөздік қорын, сөйлеу дағдыларын дамыту.
3. Үй жануарларын күтіп, баға білуге, еңбекке тәрбиелеу және сабаққа қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ (қайталау)
Көрнекілігі: Үй жануарлары бейнеленген суреттер, слайдтар
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Сабақтың тақырыбы, мақсаты және жарыстың тапсырмаларымен таныстыру.
ІІІ. Негізгі бөлім
а) лексикалық сөздермен жұмыс 2 топқа 10 сөзден беріледі. Олар французша – қазақша, қазақша – французша аударады.
І - топ
1. Un chat
2. Une tortue
3. Un perroquet
4. Un chameau
5. Une Chevre
6. Grogner
7. Beler
8. Miauler
9. Promener
10. Avoir faim
1. Ат қора
2. Құтқару
3. Сүт
4. Жұмыртқа
5. Қыдырту
II - топ:
1. un chien
2. un hamster
3. un poisson
4. un brebis
5. une vache
6. hennir
7. mugir
8. aboyer
9. soigner
10. avoir soif
1. мал қора
2. жеу
3. ет
4. ірімшік
5. су ішу
b) тест 10 тапсырмасы (тақырыпқа байланысты оқу - әдістемесінен)
с) топ басшыларына тапсырма
1) бөгдесін тап
І - топ: un chat, une chevre, un cheval, un loup, une vache
II - топ: une brebis, un chameau, un tigre, un chien, un mouton.
2) берілген сөздерден дұрыс сөйлем құра.
1 - топ. Mon, Son, adore, frère, hamster
2 - топ. Le lapin, vivent, dans, une, cage, le perroquet.
d) сөз жұмбақ шешу Remplis la grille
C H A T
V A C H E
C H I E N
C H E V A L
C H A M E A U
е) Әр жануардың дыбысталуын тап
Trouve leicrie de chaque animal Remplis la grille
1. Be! Be! A) lechien
2. Mueh, meuh! B) le coq
3. Houa! Houa! C) La vache
4. Miaou! Miaou! D) Le mouton
5. Cocorico! E) le chat
f) Монолог өздері жақсы көретін бір жануарды суреттеу.
Non
Age
Couleur
Caracteristtique
j) Жануарлар туралы әндер оқу
1 - топ: Le chat et le soleil
2 - топ: Mon petit chien Medor
h) әндерді топпен айту
1 - топ: Жануарларды сауықтыру әні
2 - топ: Le Zoo
IV. Қорытынды бөлім: Жюри мүшелеріне сөз беру, жеңімпаздарды марапаттау, бағалау.
Талдап оқыту әдістемесі
Жаттықтыру сабақтарының түрлері
Қазіргі мектепке дейінгі мекемелердегі дене тәрбиесі сабағын тиімді жүргізудің мәселелерін теориялық тұрғыдан негіздеп, тәжірибе жүзінде әдістемесін талдау
Модульдік оқыту технологиянысын математика сабағында қолдану
Семинар сабақтарын өткізу ерекшеліктері
«Мылтық ату» пәнінің оқу - әдістемелік кешені
Өзін өзі тануда» интерактивті әдіс - тәсілдерді оқыту
Команда құрамы және ойыншыны айырбастау
Балабақшадағы дене тәрбиесі пәнінің құжаттары
СТУДЕНТТІҢ ЖАТТЫҚТЫРУШЫЛЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕ КЕЗІНДЕГІ БАҚЫЛАУ-ТІРКЕУ КІТАПШАСЫ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару