Жайлауда мәтінін мәнерлеп оқу

Бас әріппен жазылатын сөздер. Жайлауда
Ана тілі. 1 - сынып.

Сабақ тақырыбы: Бас әріппен жазылатын сөздер. Жайлауда.
Сабақ мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың жер - су атауларын бас әріппен жазуға жаттықтыра отырып, олардың оқу сапасын, таным аясын арттыру.
Дамытушылығы: Оқушылардың логикалық ойлауы мен сөйлеуін дамыту.
Тәрбиелілігі: Табиғатқа деген жақсы қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Алған білім, білік және іскерлік дағдыларын қолдану сабағы.
Сабақ әдісі: сын тұрғысынан ойлау стартегиясы; топпен жұмыс; интерактивті тақтамен және электронды оқулықпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: География пәнімен.
Көрнекілігі: Бас әріппен жазылатын сөздер. Жайлау, елдер суреттері.
Жүрісі:
І. Қызығушылықты ояту. Топпен жұмыс.
Асан, Алатау, Мұрат, Ақтөс, Шымкент, Серкебаев, Құлагер, Талдықорған, Құтжол.
І топ: Адам аттары.
ІІ топ: Жер - су аттары.
ІІІ топ: Үй хайуанаттары мен жануарлар аттарын табады.
( сөйлем ойлату).
ІІ. Мағынаны тану.
1. Суретпен жұмыс.
Берілген Жайлау суреті бойынша оқушылар әңгімелейді.
- 2 -
2. Мұғалімнің Жайлау туралы кіріспе әңгімесі.
3. Оқулықпен жұмыс.
Жайлауда мәтінін мәнерлеп оқу. Мәтін мазмұнын түсіндіру.
4. Электрондық оқулық арқылы география пәнінің мұғалімі Ұлы Жібек
жолы туралы түсінік береді.
5. – Мәтінді оқушылардың іштей оқуы.
- Мәтін бөліктері бойынша 3 топқа дауыстап оқыту.
6. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар:
І топ: Әңгіме не жайында айтылған?
Қандай жайлаулар бар?
ІІ топ: Адамдар жайлауда не істейді?
Балалар не істейді?
ІІІ топ: Таулы Жайлауда қандай жемістер өседі?
Мәтіндегі берілген жайлаудың аттары қандай әріппен жазылған?
7. Оқушылардан мәтіннің толық мазмұнын сұрау.
8. Дәптермен жұмыс.
Оқулықтағы 229 – жаттығу орындалады. (тақтаға жазады).
9. Ортадағы қаламсап
А, Қ, Ж әріптерінен басталатын жер - су атауларын жазу.
10. Сергіту сәті.
(Қазақ халқы жайлауда жүргенде ән айтып, би билеген. Соған
байланысты Қара жорға биін оқушылар билейді).
11. Шығармашылық жұмыс.
(Өлеңнен бас әріппен жазылатын сөздерді тауып жазу).
- 3 -
Сырдария
Білем сені, сүйем сені
Сырдың суы – қарт анам!
Сенсің мені әлдилеген,
Туған сенен мен – балаң.
Жазса Тарас Днепрді,
Жазса Пушкин Еділді,
Неге маған жырламасқа,
Сырда туған елімді. (Ә. Тәжібаев.)

Үш топқа өлең бойынша тапсырма беріледі:
І топ: Өлеңді мәнерлеп оқу.
ІІ топ: Кісі аттарын теріп жазу.
ІІІ топ: Өзен аттарын теріп жазу.

ІІІ. Ой толғау. Не үйрендік?
230 - жаттығу. Жұмбақтағы ел атауларын тауып, сабақты қорытындылау.
(ел атауларының бас әріппен жазылатынын айту).
(Елдердің суреттері көрсетіледі).
ІУ. Оқушыларды бағалау.
У. Үйге тапсырма: Мәтінді оқу. Жайлау тақырыбына сурет салу.

Атырау қаласы, Еркінқала селосы,
Еркінқала орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Амирова Эльмира Қадірліқызы



Ұқсас жұмыстар

ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларын ана тілі сабағы арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу
Әдебиеттік оқу пәнінен отансүйгіштік, елжандылық бағытындағы тапсырмалар
Көркем әдебиетпен жұмыс әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларына оқу – тәрбие процесінде экологиялық тәрбие беру мәселелері
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері
Тіл дамыту жұмыстарында фольклорлық шығармалар арқылы эстетикалық тәрбие беру
Тұрмыс салт ертегілері
Ана тілі пәнін оқыту әдістемесі
Әдебиеттік оқудың маңызы мен мақсаты және принциптері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер