Оқушылардың пікірін талдау

Сабақтың тақырыбы: Төрт мезгіл. Заттың сынын білдіретін сөздер. (1 класс)
Сабақтың мақсаты: Заттың сынын білдіретін сөздер туралы оқушылардың білімдерін пысықтау. Ертегінің идеялық мазмұнын ашу.
Сабақтың міндеттері:
• Оқушылардың түсініп оқу және жазу дағдыларын жетілдіру; заттың атын, қимылын, сынын білдіретін сөздер туралы ұғымдарын кеңейтуге мүмкіндік жасау;
• Балалардың сөздік қорын, байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру; есте сақтау, ойлау, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту;
• Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу, ізденімпаздыққа баулу.
Сабақтың типі: білім қорытындылау сабағы
Сабақтың әдістері: ойын, талдау, әңгімелесу, көрнекілік, шығармашылық.
Көрнекілігі: дидактикалық материалдар, суреттер, слайдтар
Сабақтың барысы:
Бағдарлау - мотивациялық кезең
- Терезеге қараңдаршы, бүгін күн қандай тамаша! Күн күлімдеп тұр. Біздің класс бөлмесінде де күн бар, ол бүкіл сабақ барысында сендерге қарап тұрады.

- Гүл жайнаған өлке өлеңін тізбектей оқыту, сұраққа жауап алу. – Өлең не туралы? – Қай мезгіл суреттелген? – Өлең қалай аяқталған? Оны кім түсіндіреді? – Авторы кім? – Осы өлеңде заттың атын, қимылын, сынын білдіретін сөздер бар ма?
Аты Қимылы Сыны
Терек жымыңдайды самал Қайың тербеледі ерке Жел сыбырласып көркем Аң төгеді
Жұмбақ шешу(слайдтан көрсетіледі)
Жер үстінде 1 Оның бар 12 бұтағы. Әрқайсысында 30
30-ының бір жағы ақ, бір жағы қара. (бәйтерек - жыл, 12 ай, 30 күн, күн мен түн)
- Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымыз жыл мезгілдеріне арналмақ. Әр жыл мезгілдің өзінше әдемілігі, әсемдігі, ерекшелігі бар.
- Өз орныңды анықта ойыны. 4 оқушыға 4 жыл мезгіл суреті беріледі. Тақтаға жүгіріп шығып, өз орнын табу қажет.
- Ендеше, Төрт мезгіл атты ертегімен танысамыз. Ертегі тыңдағыларың келе ме? Ертегі не үшін керек? Ынталы бала ертегіні ұйып тыңдар, зейінді бала көкейге түйіп тыңдар слайды ашылады.
Орындаушылық - операциялық кезең
Оқулықпен жұмыс. Ертегі мәтінін мұғалімнің оқуы.
Сөздік жұмысы: сынай қарапты – не айтар екен, не істер екен деп бақылау; енші беру – баласын бөлек шығарғанда беретін малы.
Оқушыларға тізбектете оқыту, жыл ақсақалдың сөзін тауып оқу. Сұрақтар беру: - Қане, кім айтады? Қатулы қысқа қандай айлар тап келді? (желтоқсан, қаңтар, ақпан) - Сұлу көктемге ше?(наурыз, сәуір, мамыр) - Жадырған жаз өзіне қандай айларды алды?(маусым, шілде, тамыз) -- Көңілшек күз қандай айларды иеленді? (қыркүйек, қазан, қараша) – Саған жылдың қай мезгілі ұнайды?
Сергіту сәті. Көктем келді әнінің 1 шумағын қимылын көрсете отырып айту.
Дәптермен жұмыс. Әр қатарға жыл мезгілдеріне байланысты 2 сөйлем құрау тапсырылады.
1 - қатар - көктем мезгіліне,
2 - қатар - күз мезгіліне,
3 - қатар - жаз мезгіліне.
Мысалы: Көктемде мал төлдейді. Қозылар жасыл шөпке жайылады. №2 дәптер тапсырмасын орындау.
Суретпен жұмыс. Суреттегі кейіпкерлерге қарай отырып, сын есімдерді атау. Оқушылардың пікірін талдау. Жыл ақсақал - үлкен, айбатты, айбарлы, т. б. Қыс - мұздай, қатулы, күмістей, ақ, қаһарлы, т. б. Көктем - сұлу, жасыл, әдемі, жылы, т. б. Жаз - жасыл, жайдарлы, жадыраған, т. б. Күз - көңілшек, молшылықты, жаңбырлы, тұманды т. б.
Бағалау - рефлекциялық кезең
- Қане, бір сәт ақын болып көрейік. (слайдтан көрсетіледі)
.................................. сұлу,..................................... көктем,................................... жылу...................................... неткен!
Үйге тапсырма беру. Ертегіні оқу, мазмұнын әңгімелеу, 281 - жаттығуды орындау.
Бағалау. – Балалар, сабақта сіздерге жақсы көңіл сыйлаған Күнге үлкен рахмет айтайық. Күннің сіздерге берген бағасы мынау болды.



Ұқсас жұмыстар

Поэзиялық шығармаларды оқыту
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Жеке тұлғаны дамытудағы шығармашылық жұмыстың рөлі
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Жаңартылған бағдарламаның ерекшеліктері
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Әліппе кезеңі
Оқу сабақтарын талдауға жүйелі келістің әдістемесі мен технологиясы
Сын тұрғысынан ойлауды бағалау
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту