Оқулықтан орындату
Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: 9 саны және цифры
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға 9 саны, оның шығуы, сандарындағы орны туралы түсініктерді, 9 цифрын дұрыс жазуды қалыптастыру. Қосу және азайтуды тиімді әдістерін пайдалана отырып, есептер шығара білуге үйрету
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың танымдық қабілетін, ойлау деңгейін арттыру. Оқушылардың логикалық қабілеттерін, есте сақтау, есептей білу дағдыларын дамыту
Сабақтың тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа баулу. Сөйлеу тілін қалыптастыру, дыбыстарды, сандарды дұрыс айтуын талап ету таза, ұқыпты жазуға, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: жұмбақтар,
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық.
1, 2, 3
Сынып іші тып – тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
ІІІ. Жаңа сабақ. 1). Блиц – турнир .
1 + 1
1 + 3
1 + 5
2 + 3
2 + 4
2 + 6
3 + 2
3 + 4
3 + 5
4 + 4
7 - 2
8 - 2
7 - 5
6 - 3
5 - 4,
2). Жаңа сабақты меңгеру. (пойыз суреті)
Станцияда паровоз неше вагонымен келе жатыр? 8
Тағы бір вагон тіркесе қанша вагон болады?
8 + 1=9 немесе 1 + 8= 9
Қанекей, жұмбақтың жауабын табыңдаршы.
Шомылып жүр үшеуі,
Жағалауда алтауы.
Балалардың барлығын,
Санап берші, сен тауып? 9
3). Қайталау, санамақ.
1, 2, 3, 4, 5,..... Бесті бие құлынын
Белдеуден тез шеш.
6, 7, 8,..... Семіріп алған ақ ешкі
Лақтады егіз. Семіздің аяғы - сегіз!
ІV. Оқулықпен жұмыс: 9 саны және цифры Сағат туралы түсінік беру
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
№ 1 – тапсырма. Теңдіктер қалай құрылғанын түсіндір.
8 + 1 = 9
9 – 1 = 8
Кесіндінің ұзындығын өлше.
9 см
9 см 8 см
№ 2 – тапсырма. Салыстыр. Суреттермен жұмыс Сұрақтарға жауап алу, түсіндіру.
№ 3 – тапсырма. Қалып қойған сандарды ата:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
№ 4 – тапсырма. Теңдіктер құр. Оларды оқы:
8 + 1 = 9 --------- 9 – 1 = 8
7 + 2 = 9 ---------- 9 – 2 = 7
6 + 3 = 9 ---------- 9 – 3 = 6
5 + 4 = 9 ----------- 9 – 4 = 5
4 + 5 = 9 ----------- 9 – 5 = 4
3 + 6 = 9 ---------- 9 – 6 = 3
2 + 7 = 9 ---------- 9 – 7 = 2
V. Сергіту сәті. 1, 2, 3 қарлығаштай боп ұш,
4, 5, 6 қарлығаш боп қалқы.
7, 8, 9, 10 қайта орныңа қон.
VІ. Дәптермен жұмыс:
8 + 1 =
№ 1 – тапсырма.
9 – 1 =
6 5
9 1
9 1
8 + 1
9 – 1
9 – 8
№ 2 – тапсырма. Мысалдарды шығар:
4 + 1 =
3 + 3 =
7 – 6 =
3 – 2 =
5 – 1 =
5 – 2 =
7 – 1 =
4 – 2 =
1 + 2 =
2 + 4 =
5 – 3 =
2 + 5 =
№ 3 – тапсырма. Сызықтарды кескіндеп көрсет.
№ 4 – тапсырма. Оқулықтан орындату.
- Балалар, не байқадыңдар? 9 саны тағы қандай санға ұқсайды?
- 6 саны етпесіне құлап қалғанда 9 санына айналды.
4). Ойын Жоғалған санды тап .
1.. 3.... 6.... 9
.. 8.. 6.. 4.. 2..
1...... 5...... 9
8 + *= 9
7 + * = 9
6 + * = 9
5 + * = 9
9 - * =
* + 8 = 9
* + 7 = 9
9 - * =
* + 5 = 9
9 - *..
5). № 4. Қолға қарындаш пен сызғышты алдық, кесіндіні тауып, өлшеп, дәптерге сызамыз және оны салыстырамыз.
VІІ. Кел, ойнайық! Сөре!
2 + 2
3 + 3
7 – 4
8 – 6
1 + 7
1 + 6
5 – 3
6 – 3
3 + 5
6 + 2
4 – 2
8 – 4
6 – 3
5 – 4
Мәре!
VІІІ. Қорытындылау. Мадақтау
Сабақтас құрмалас сөйлемді оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану
Қазақ тілі сабағында оқушылардың орындайтын өздік жұмыстары
Оқу жұмыстарының негізгі түрі - біріккен сабақ
Функционалды стильдердің тілдік сипаттамасы
Өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру
Оқушылардың өздік орындайтын жұмыстарына жалпы сипаттама
Стилистика
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологиясы
Орфографиялық талдау жасау үлгілері
Құрама есептің түрін дұрыс анықтап, оған кері есептер құрастыру тапсырмаларын орындату
Оқушыларды теңдеу ұғымы мен және оны шешу туралы алған білімдерін әрі қарай жалғастыру мақсатында мысалдар орындату
Оқушыға тақтаға орындату
Планеталар тапсырмаларын орындату
Электронды оқулықтан бейнелеу өнері жанрлары туралы тыңдату
Электронды оқулықтан периметрін табуды пысықтау
Электронды оқулықтан Ыбырай Алтынсариннің портреті, өмірбаянымен таныстыру
Шаттық шеңбері Мен қазақ қыздарына қайран қалам әнін шаттық шеңберінде орындату, тыңдау
Оқулықтан Ақан серінің өмірін оқу
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату