Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ екенін айтып
Тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім. (3 - сынып)
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1. 1. 2. 1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1. 2. 2. 1. Сурет бойынша 2 - 3 сөйлеммен өз ойын білдіру.
1. 2. 3. 1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.
1. 2. 4. 1 Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау.
1. 5. 1. 5 Мұғалімнің көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру.
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:
Өзінің туған күні туралы (отбасындағы мүшелердің, достарының туған күндері туралы), айта алады, сондай - ақ сыныптасынан қай күні туғаны туралы сұрай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Туған күн туралы тақырып көлеміндегі белсенді лексиканы еркін қолдана алады, тақырып бойынша өзара тілдесе алады.
Кейбір оқушылар:
Сабақта үйренген құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Сабақтың басы (2 - 5 минут)
(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастырады. Сабақтың алдында оқушыларды топқа бөледі. Топқа бөлу әрекеті былай жасалынады. Яғни мұғалімнің үстелінің үстінде қағаздың қиындылары жатады, қиындыларда ай аттары жазулы тұрады. Оқушылар орындарынан тұрып сол қиындыдан әркім өздері туған ай аттары жазулы тұрған қиындыны таңдап алады. 14 оқушы 2 топқа бөлінеді, яғни әр партаның үстінде жыл мезгілдерінің аттары жазылып тұрады. Таңдалып алынған ай аттары қай жыл мезгілдеріне жататыны арқылы оқушылар орындарына жайғасады. Осылай қыркүйек, қазан, қараша, желтоқсан, қаңтар, ақпан айында туған оқушылар КҮЗ - ҚЫС тобына барып отырады, наурыз, мамыр, сәуір, маусым, шілде, тамыз айында туған оқушылар тобына отырады, айында туған оқушылар КӨКТЕМ - ЖАЗ тобына отырады. Сөйтіп мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады.
Сабақтың ортасы (6 - 40 минут)
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивтіға аударады. Мұғалім оқушылардың бүгінгі күннің нешесі, екенін сұрайды. Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды. Оқушылар үйде жасаған ашық хаттарын және оған жазған тілектерін оқиды.
Бағалау топтар бір - бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын интерактивті тақтаға аударады, енді бүгінгі сабақтың тақырыбын оқушылар өздері шешу керек. Интерактивті тақтада Адасқан әріптер тәсілімен, бүгінгі сабақтың атауына шығу кезеңі. Оқушылар бүгінгі сабақтың Нәтиже сабақ екенін айтып. Осы ашық сабақты қорытындылай өздерінің не білгендерін, не үйренгендерін ортаға салу арқылы сабақтың пердесін ашады. 1 тапсырма яғни интерактивті тақтада суреттерді көру арқылы өз ойларын білдіреді. Мысалы, суретте балалардың туған күн мерекесін тойлап жатқаны көрсетіледі. Топтағы оқушылар жарыса шешеді. Сөздерін қайталайды, есте сақтайды, мұғалім оқушылардың қазақ тіліне тән дыбыстар кездесетін сөзді (туған күн, ашық хат, сыйлық, дастарқан, құттықтаймыз) дұрыс дыбысталуларына мән береді. Бағалау кезеңі топтар бір - бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
(МК, Ұ) 2 - тапсырма арқылы оқушылар назарын интерактивті тақтаға аудартады, тақтада жыл мезгілдері сурет арқылы беріледі, сол суретті сөзбен айту. Мысалы,
Менің туған күнім
Осылайша жыл мезгілдерін сөзбен айтып, сөйлемді толықтырады.
Топтар бір бірін бағдаршам арқылы бағалайды.
ОТ) 3 - тапсырмада сөздерді сәйкестендіру Оқушылар топ бойынша орындайды
Сөздерді сәйкестендір
ТУҒАН ---------------- БЕРЕМІН
СЫЙЛЫҚ ------------ ТУҒАН
ТІЛЕК ----------------- ҚЫЗ
МЕН ------------------ КҮН
ҚЫСТА --------------- ҚҰТТЫҚТАЙМЫН
МЕЙІРІМДІ --------- АЙТТЫМ
(МК, Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады, яғни оқушылар бүгін нешесі, дәптерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз деп дәптермен жұмысты бастатады, оқушылар тапсырманы орындау арқылы жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.
Туған күн сөз тіркесін тәуелдеу.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай - ақ АКТ - ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.
Өскемен қаласы әкімдігінің
Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын
№ 38гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мұғалімнің аты-жөні: Козыбаева Айнаш Урынбаевна
Мектепте қазақ тілін бастауыш сыныптарда оқытудың өзіндік ерекшелігін қарастыру
Қысқа мерзімді жоспарға қалыптастырушы бағалауды енгізу
ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДАҒЫ ЖАҢ ӘДІС – ТӘСІЛДЕР: ІЗДЕНІС ПЕН НӘТИЖЕ
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – ОҚУШЫНЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ҮРДІС
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Қазақ әдебиетін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Бастауыш сыныпта тіл дамыту жұмыстары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер