Баланың қалыпты дамуы үшін отбасы және қоршаған ортада бала өзін қорғайтындығын сезінуі шарт
Балалар неврозы бойынша психотерапия
Еліміздің әлеуметтік - экономикалық дамуын жеделдету кезінде адам факторы жаңа негізде қаралып, жаңа адамды қалыптастыру барысында әрбір бүлдіршіннің субъективті талап - тілегін ескеріп, бейім - қабілетін және тіршілік өмір үрдісін, белсенді саналы шығармашылық қасиетін одан әрі - дамыту кезек күттірмейтін мәселе.
Саналы және мақсатты бағдарлы тұлғаны қалыптастыру - ең басты бүгінгі қоғамымыздың жоспарлы қағидасы.
Күнделікті өмірде адамдарда жеке ерекшеліктер мен өзгешеліктер арасындағы байланыстар байқалады, осы ерекшеліктердің дұрыс құрылмауы невроздың пайда болуына әкеліп соғады.
Балалардың 20 невротикалық реакциялардың немесе невроздың бар екендігі сізді таң қалдыратын шығар. Бірақ мұнда таң қалатын жайт жоқ. Себебі, қазіргі заманның талаптары тек ересектердің психикасына емес, сонымен қатар балалардың психикасына да үлкен әсерін тигізеді.
Баланың қалыпты дамуы үшін отбасы және қоршаған ортада бала өзін қорғайтындығын сезінуі шарт. Баланың қоршаған ортамен өзара қатынасын реттеудің негізгі механизмдері эмоциялық байланысты құра білу қабілетіне негізделген. Тілек пен қажеттіліктер тәрбие процесі нәтижесінде, қоршаған ортадағылардың қолдауы, не қарсы ықпалы негізінде қалыптасады. Егер бұл даму процесі қоршаған орта не мидың зақымдануына байланысты дұрыс жүрмесе, жеке тұлға дамуында невроз пайда болады.
Нервтік психикалық ауытқушылықтың туындауындағы орта факторларының әсерін қарастыра келіп клиницистер психологиялық тұрғыдан маңызды, ең алдымен ортаның психиканы зақымдайтын әсерін қарастырады.
(Л. С. Выготский, А. Н. Леонтьев, С. Л. Рубинштейн,) П. В. Симонов атап көрсеткендей, жеке тұлғаның әлеуметтік меңгеру ерекшелігі генетикалық фактордың рөлін, яғни әлеуметтік және биологиялық бірлікті сипаттайтын жеке ерекшеліктерге тәуелді, бірдей әлеуметтік әсердің әр түрлі әсер етуі мүмкін екендігін жоққа шығаруға болмайтындығын атап көрсетеді. Шеткі жүйкелік - психикалық бұзылыстардың туындауындағы орта факторларының мәні бар ортаның психозақымдаушы әсерлерін анықтайды. Психикалық зақым кез - келген жаста бала үшін естен танарлықтай әрекет болуы мүмкін, эмоционалды депривация, ата – ана мен бала арасындағы қарама - қайшылықтар, неврозбен мінез - құлықтың бұзылыстар көрсеткішін арттырады.
ДАРЫНДЫЛЫҚ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ БАЛА ҰҒЫМДАРЫНЫҢ АНЫҚТАМАСЫ
ПСИХОЭМОЦИЯЛЫҚ САУЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ АРТ-ТЕРАПИЯНЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Жанұядағы дау-дамайлар және балалардың жеке басының қалыптасуына ықпалы
Отбасының негізгі функциялары
Мектепке дейінгі балаларға ән салуды үйрету
Әлеуметтік ортаға бейімдеуде ұлдар мен қыздардың тәрбиесі
М.Монтесоридің технологиясын балабақшада қолданудың педагогикалық маңыздылығы
Отбасы және тәрбие
Отбасы және отбасындағы конфликтілі жағдайдың психологиялық-теориялық негізі
Жанұядағы дағдарыс
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері