Сабаққа жұмылдыру

Бастауыш сынып мұғалімі Усмантаева Мутабар

Сабақтың ұраны: Ұқыптылық пен зеректілік,
Жеткізеді сендерді,
Математика сырына.

Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ
Жаңа сабақты бекіту
Қорыту
Бағалау
Үйге тапсырма

Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
1. Сандардың құрамы, қосу мен азайтудың кестелік жағдайлары туралы білімді бекіту. Сөйлеу тілін, қабілеттерді, өздігінен әрекеттенуді дамыту.
2. 4 санын қосу кестесін және санның құрамының сәйкес жағдайын білуді бекіту. Терминдерді және амалдардың қасиеттерін түсіндіре отырып шығаруда қолдану біліктігін дамыту.
3. Тапқырлықты, ой ұшқырлығын және шығармашылық қабілетті дамыту.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Амандасу.
2. Түгендеу.
3. Сабаққа жұмылдыру.
Күлімде, күн, күлімде!
Күлсін барлық бала шат!
Берекелі бүгіндей
Бейбіт болсын болашақ!
Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.
10 көлеміндегі санға 3-ті қосу және азайтуды еске алу:
3+3=
3+1=
3 - 1=
3+2=
5 - 2=
5+3=

ІІІ. Жаңа сабақ: 1 (сурет бойынша жұмыс)
- Балалар, гүлдің жанында қанша көбелек ұшып жүр?.......
Тағы бір көбелек ұшып келді. Нешеу болды?.....
3 - тен кейін 4 тұрады. өрнек құрастыру. 3+1
Сурет бойынша қосынды және айырма құр.
4 + 4 = 8 Қосынды 5 + 4 = 9 6 + 4 = 10
8 – 4 = 4 Айырма. 9 — 4 = 5 10 – 4 = 6
IY. Жаңа сабақты пысықтау.
4 * 5
4 * 6
3 * 4
7 * 4
VI. Дәптермен жұмыс:
Дәптерімізді ашамыз,
Қолға қалам аламыз,
Ауада 4 санды жазамыз,
Енді, 4 санды
Әдемі дәптерге жазамыз.
а) Тақтада жұмыс
4 + 4 = 8
8 — 4 = 4
4 + 5 = 9
9 – 4=5
4+ 6 =10
10 – 4 = 6

Y. Сергіту сәті
Үш сан аттай отырып, алдымен сандарды өсу ретімен ата, содан соң кему ретімен ата.
1 4 7 10
10 7 4 1
YI. Қорытындылау.
YII. Үйге тапсырма беру.



Ұқсас жұмыстар

Мектептанудың негізгі мәселелері
Кәсіптік оқыту жүйесі
Ырықсыз зейін
Студенттердің білімін бағалаудағы портфолио әдісі
Қазақстан тарихын оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формалары
Бастауыш сыныпта әдебиет пәнін оқыту үдерісінде оқушылардың танымдық қызығушылығын қалыптастыру
Биология сабақтарында техникалық құралдарды пайдалану жолдары
Оқытудың негізгі формасы-сабақ
Студенттің ролі
Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Сабаққа шықтым
Сабаққа қатысу
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Оқушыларды сабаққа бағыттап, сабақтың тақырыбымен таныстыру
Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, оқушылардың назарын сабаққа аудару
Сабаққа әзірлік. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру