Сөздерді салыстырып оқы

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Негізгі және туынды зат есім жайында түсініктерін пысықтау, алған білімдерін жинақтау. Сөз байлығын арттыру, сауатты жазуға дағдыландыру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту арқылы, өздігінен жұмыс жасай білуге, бірінің пікірін бірі тыңдай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Өз әрекетін жоспарлауға, жүйелеуге, топта ынтымақтастықпен бірлесіп жұмыс жасауға үйрету.
Көрнекілігі: суреттер, ойындар, слайдтар
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, ойын
Сабақта қолданылатын технология: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Сабақтың құрылымы:
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
Оқушы білімін тексеру
Мақсат қою кезеңі
Жаңа материалды түсіндіру
Жаңа сабақты түсінгенін тексеру
Жаңа материалды бекіту
Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру кезеңі

Қайырлы, таң!
Қалдарың қалай?
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
III. Оқушы білімін тексеру.
Зат есім дегеніміз не?
Етістік дегеніміз не?
Түбір дегеніміз не?
Қосымша нешеге бөлінеді және оларды ата
Сын есім дегеніміз не?
IV. Мақсат қою кезеңі: Негізгі және туынды зат есімдер жайлы мағлұматтар бере отырып, алған білімдерін жинақтау
IV. Жаңа материалды түсіндіру.

Зат есім
Заттың ұғымын, құбылыстың атын білдіретін сөз табы
Сұрақтары: кім? не? кімдер? нелер?
Тұлғасына қарай
Негізгі зат есім Туынды зат есім
Негізгі зат есім
құрт дене адам еден шатыр
Туынды зат есім
еңбек - тен, көңіл - шек, бас - тық, дана - лық
Жаңа сабақты түсінгенін тексеру
152 – бет. 19 – жаттығу. Сөздерді салыстырып оқы. Олардың әрқайсысына сұрақ қой, айырмашылығын байқа.
өнер – өнерпаз балық – балықшы
күй – күйші көл – көлшік
сый – сыйлық орын – орындық
Қосымшалы сөздерді көшіріп жаз. Сөз құрамына талда.

20 – жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы

Тау мен тасты қопарар
Кенші болғым келеді.
Достық сәлем апарар
Елші болғым келеді.
Бармағынан бал тамған
Аспаз болғым келеді.
Алар озып бәйгені
Малшы болғым келеді

Сергіту сәті.
Қане, қанат жазайық,
Көбелек боп ұшайық.
Ұшып, ұшып алайық,
Әдемі гүлге қонайық

21 – жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз.
Шын еңбекшіл – өрмекші,
Өрмекші – шын өрнекші

Жаңа материалды бекіту.
Біздің мектеп ойыны.

Зат есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?
Негізгі зат есім дегеніміз не?
Түбір дегеніміз не?

Зат есім дегеніміз не?
Туынды зат есім дегеніміз не?
Қосымша нешеге бөлінеді

Морфология дегеніміз не?
Етістік дегеніміз не және қандай сұрақтарға жауап береді?
Жалғау нешеге бөлінеді және оларды ата.
Нені білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
VII. Үйге тапсырма беру



Ұқсас жұмыстар

Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
СӨЗ ТАПТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ
Зат есімнің жекеше және көпше өзгеруі
Сауат ашу барысында жазуға қойылатын талаптар
Жазуға байланысты жүргізілетін жұмыстар
Жазу және тіл дамыту әдістемесі
Құрмалас сөйлемді оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
ЖАЗУ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ САУАТТЫЛЫҚҚА ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ТІЛ ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Сабақты және салт етістіктер
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету