Өрт сөндірушілер ойыны

Қатысатын топтар: ересек топтары
Мақсаты: балаларға өрт қауіпсіздігін болдырмау, оттан сақтану жолдарын үйрету, оттың тілсіз жау екенін ұғындыру, топ арасында мейірімділік, достық қарым - қатынасты қолдау; бір - біріне көмектесу, жәрдем беру әрекеттерін бекіту.
Құрал - жабдықтар: 2 гимнастикалық орындық, гимнастикалық қабырға, қоңырау, 2 қапшық, өрт сөндіру құралдары., өрт сөндіру қызметкер өрт сөндіру киімімен, құм, күрек, 2 противогаз - газ тұтқыш.
Сайыс барысы:
2 топ музыкалық әуенмен сапқа тұрады. Олармен бой жазу жаттығулары жасалады.
Нұсқаушы: балалар өрт ол не? От туралы сендер не білесіңдер?
Тақпақтарын айтып болған соң, балалар қайтадан орындарына тұрады. Нұсқаушы: балалар бізге қонақ келіпті. Ол бізге осы тақырып жайында өзінің қызметін, өрт сөндіру құралдары, өрт сөндіру туралы ақпарат бермекші. Қане бәріміз, қонағымызды қарсы алайық. (Өрт сөндірушілер өздерінің қызметтері туралы, өрт сөндіргіш құралдары жайлы айтады)
Қонақ:
Балалар біз қонағымызға рахмет айтайық. Ол кісілер сендердің қалай өрт сөндіру ойындарын ойнайтындарыңды тамашалайды және баға береді.
Екі топ екі командаға бөлінеді. Команда 5 баладан және тәрбиешіден тұрады. Ортаға топтарымызды шақырайық.
Таныстыру: топ аты, ұранымен балалар өз топтарын таныстырады.
1 - тапсырма. Өрт сөндірушілер ойыны.
Гимнастикалық қабырғада ілулі тұрған қоңырауды сылдырлатып, төмен түсіп, өз қатарының соңына барып тұрады. Қай топтың тез бітіргенін ойын арқылы анықталады.
Ереже: Қабырғаның ең басына дейін өрмелеу, түскенде жерге дейін әр баспалдақты басып түсу.
2 - тапсырма. Құм тасу
(Белгілі межедегі ыдысқа құмды қасықпен тасиды)
3 - тапсырма. Құтқарушылар . Белгіленген кедергілерден өтіп, межелі жердегі жануарларды құтқарады.
4 - тапсырма. Құтқарушы апай ойынында тәрбиеші апай противогаз киіп, балалардың біреуін алып, межелі жерге барады да, кері қайтады, тағы да бір баланы қосып, қайта жүгіреді, солай команда толық жүгіріп шығады.
5 - тапсырма. Арқан тарту . Балалар өздерінің күштерін сынаса отырып, екі топ арқан тартады.
- Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі Өрт сөндірушілер спорттық сайыста өздеріңізді жақсы көрсете білдіңіздер. Екі топ мақтау қағаздарымен марапатталады.



Ұқсас жұмыстар

Жарақатты санақ әдісімен талдау
БАЛАЛАРДЫҢ ӘРТҮРЛІ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ОЛАРДЫ ӨРТ ҚАУІПСІЗДІГІ ШАРАЛАРЫНА ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қызылорда облысы өртке қарсы қызметінің тарихы
Қатты жел жағдайында өртті сөндіру ерекшеліктері
Сюжетті - рөлді ойынды ұйымдастыру
Өрт сөндірушінің шелегі
Бірінші берілетін көмек
Автоматты өрт сөндіру жүйелері
Өрт болған кездегі қауіпсіздігі туралы
Өрт бөлімшелерінің өртті тоқтату жұмыстарын ұйымдастыру
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Қаржы орталығы мен Қазақстан бағалы қағаздар нарығы Институционалды экономика
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
АРИФМЕТИКАЛЫҚ ОРТАША ШАМАЛАР
Қазақстан Республикасының портфелдік инвестиция жағдайы
Norton Commander программасы
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Капитализмнің үш жетекші орталығы
1630- жылдан б.з.д. 2000 жылдыққа дейінгі Орта ғасырлық хандықтар