Өтілген тақырыпты қайталау
Рационал сандарды көбейту және бөлу
Математика 6 сынып
Білімділік: Рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін есептер шығаруда тиімді қолдануға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Өтілген тақырыптарды қайталау кезінде есепті дұрыс шығаруға, нақты жауап беруге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Ұлттық ойындармен байланыстыру арқылы білім дағдыларын жетілдіру.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ
Сабақтың типі: Өткен тақырыпты қайталау
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, түсіндіру, іздендіру.
Сабақтың көрнекілігі: ұлттық ойындар ( Қыз қуу , Теңге алу , Көкпар , Бәйге жарыс , Алтын сақа ), формулалар, кеспе қағаздар (жігіт, қыз, тұлпар, теңге
бейнесінде),
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Қыз қуу ойыны.
Берілген үй тапсырмасын жеке - жеке жауап беру арқылы дәптерден тексеру.
Жауабын слайдтан тексеру.
№576
II. б) Алтыбақан ойыны.
Өтілген тақырыпты қайталау. Бір ұл, бір қыз шығып, үлестірме қағаздар бойынша жауап береді.
Өтілген тақырып бойынша қайталау сұрақтары:
1. Таңбалары бірдей сандар көбейтілсе, көбейтінді қандай сан болады?
2. Таңбалары әр түрлі сандар көбейтілсе, көбейтінді қандай сан болады?
3. Егер төрт теріс санды көбейтсе, онда көбейтіндісі қандай сан болады?
4. Егер бес теріс санды көбейтсе, көбейтінді қандай болады?
ә) Бәйге жарыс .
Оқушылар тақтаға есеп шығарып жарысады. (3 - оқушы)
№584 Көбейтінді мен бөліндіні табыңдар.
б) Көкпар ойыны.
№586 Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін
(а+в) ·с=ас+вс пайдаланып есептеңдер
в) Теңге алу ойыны.
Қорапшада қағазда қиылған дөңгелек тиындар, тиын сыртында сұрақтар. Әр топтан кезекпе - кезек оқушылар шығып формулаларды түсіндіру керек.
(+)·(+)=
(+)·(-)=
(-)·(+)=
(-)·(-)=
№587 Өрнекті ықшамдаңдар
г). Аударыспақ
Оқулықтағы В - тобының есебі № 590 орындау
е) мергендер (өздік жұмыс)
1 - нүсқа №593 (тақ) №572
2 - нүсқа №593 (жүп) №588
д) Асық ойыны . дорбадан асықтар алу арқылы деңгейлік тапсырмалар орындалады.
№600 есептерді тақтаға шығарып жарысады.
№523 Теңдеуді шеш (түсіндіріңдеру)
IV. Бекіту кезеңі.
а) Рационал сандарды көбейту ережесін тұжырымдаңдар
ә) Рационал сандарды бөлу ережесін тұжырымдаңдар.
Сөзжұмбақ. Кім жылдам?
Көбейту және бөлу тақырыбы бойынша таңбалар ережесін қайталатып, қорытындылау. Енді, оқушылар тақтадағы жазылған мысалдарды шығарып, жауаптарын тұсындағы әріптерді сол ретпен оқыңдар. Сонда бір сөзді оқи аласыңдар? Қане, кім жылдам табар екен?
5* (- 2)= ----------------------- (6 - 15): (7 - 3)=
- 35* (- 7)= ----------------------- - 8 * (- 1 4): (- 5)=
6 * (- 7)= ---------------------------- (- 7) * х= - 1, 4
- 90: (- 15) = ------------------------ - 10 * (х+7)=0
(- 9) * (- 11) = --------------------------- (- 5 3) * (- 10) * (3 5)=
(- 25) * (- 2) – (- 4) = ----------------------- (2, 8 – 6, 8): (10 – 12)=
Жауабы: - 10; 5; - 42; 6; 99; 200; - 13; - 0, 4; - 0, 2; - 7; 10; 2
А л д а м ұ р а т о в а
VІ. Оқушыларды бағалау
VІІ. Үйге тапсырма. 3 - тарау ережелерін қайталау №585 №599
Аргынбекова Жамал Мешитбаевна
Математика пәнінің мұғалімі
Балқаш қаласы Абай атындағы №2 лицей КММ
Оқыту нәтижесін тексеру мен бақылауды ұйымдастыру формалары және тексеру мен бақылаудың басқа да әдіс, тәсілдері
Қазақстан тарихын оқытуды ұйымдастырудың сабақтан басқа формалары
Оқу жұмыстарының негізгі түрі - біріккен сабақ
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Қазақ тілі сабағының түрлері
Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Грамматикамен жазу сабақтарының міндеті мен мақсаты
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Қазақ тілі пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар
Межелік бақылау аралығында өтілген материалдар бойынша берілген талаптарды меңгеру
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар
Тақырыптық сценарийін жазу
Қазақ әдебиетінің тақырыптық аясының кеңеюі
Межелік бақылау аралығында өтілген материалдар бойынша берілген талаптарда есептер шығару
Курстық тақырыптың ғылыми маңыздылығы
Тақырыпты дамыту
Тіршілік процестерін реттеу тақырыптарын оқып қайталау