Қандай қоян

Мұғалімі: Бейсенова Л
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Я дыбысы мен әрпі Сұр қоян
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: я дыбысы бар сөздерді оқи және жаза білуге дағдыландыру;
ә) дамытушылық: Сұр қоян өлеңін мәнерлеп оқи білуге үйрету, мазмұнын түсіндіру;
б) тәрбиелік: өз ойын еркін айтуға дағдыландыру, әсемдікті сезіне білуге, табиғатты сүюге, үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: ойын түрлері, жұмбақ шешу, сұрақ – жауап, жеке, топтық жұмыстар, сахналау, түсіндіру, көрсету.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, ойыншықтар, муляждар, доп, оқулық

Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
Кірісейік сабаққа,
Кірісейік оқуға,
Оқудан 5 алайық
Үйге қуанып барайық!
- Бүгін бізде қонақтар келіп отыр. Қазақта: Қонақ – ырыс әкеледі , - деген теңеу бар. Ендеше алдымыздан тек жақсылық күтсін!

II. Өткен сабақты еске түсіру. Шаттық шеңбері
Ойлан, тап ойыны
Шарты: доппен ойналады. Сұрақ қоямын, допты алған оқушы жауап береді.
- Сауат ашу пәні бізге нені үйретеді?
- Әріптер не үшін керек?
- Дыбыстар ше?
- Дыбыс нешеге бөлінеді?
- Дауысты дыбыс қалай айтылады?
- Дауыссыз дыбыс қалай айтылады?
- Әріптердің баспа түрі қайда жазылады?
- Я қандай дыбыс? Қосарлы дауысты дыбыс, й + а дыбыстарының қосылуынан жасалған.
- Ойын ұнады ма? Ендеше, отыра қойыңдар!
Өткен сабақты бекіту
- Я дыбыстары бар сөздерді еске түсірелік.
Тізбектеп бағандағы сөздерді оқыту.
- Ұя өлеңін жатқа айту.

Сергіту сәті:
Ойын: Тездет, қателеспе
- Дауысты дыбысты айтқанда қол шапалақтау, дауыссыз дыбыста аяқпен жерді қағу.

III. Жаңа сабақты түсіндіру (слайд көрсету)
- Балалар біз бүгін Я әрпінің екінші сағаты 96 – бетті өтеміз.
- Бағандағы сөздермен таныстыру.
ұя – құстың ұясы
ұят – адам бойындағы қасиет
оят – ұйқыдан ояту
баян – музыкалық аспап
қоян – аң
шаян – жәндік
ояу – ұйқыдан оянған
бояу – түрлі - түсті, бояу үшін қолданатын құрал
баяу – жай, асықпай
сия – жазу үшін қолданылатын түрлі - түсті сұйық зат
қия – таудың жартасты, беткей беті
мия – өсімдік
жая – ұлттық тағам
сая – көлеңке
қария – ата, қарт кісі
Оқушыларды шығарып, сөйлем құрату.
Ой қозғау. Жұмбақ шешу.
Жесең ащы
Көзіңнен шығарар жасты (пияз).
Есек құлақты
Ешкі құйрықты
Мысық аяқты, көрдім жүйрікті (қоян).
- Жарайсыңдар! Қоян қандай аң? Кім біледі?
- Жүйрік
- Сәбіз, қырыққабат жейді.
- Өте сақ
- Түгін мезгілге қарай ауыстырады
- Ақ қоян
- Сұр қоян
- Балалар, ендеше мен толықтырып өтейін, экранға назар аударыңдар! (слайд арқылы көрсетемін)

Оқулықпен жұмыс. Сұр қоян
Мұғалім Сұр қоян өлеңін мәнерлеп оқып береді.
- Қандай қоян?
- Не істеді?
Сахналау Сұр қоян
Бір оқушы мәнерлеп оқиды, екінші оқушы қимылмен көрсетеді (маска киіп, Сұр қоян өлеңін, барлық оқушы орындарынан тұрып қайталайды)

Дәптермен жұмыс.
Кісі, Жер – су аттары қалай жазылады? (бас әріппен).
1 - топ: Кісі аттарын жазады.
2 - топ: Жер – су аттарын жазады.
Тақтамен жұмыс
Аян, Баян, Әсия, Әлия, Ғалия, Данияр
Баянауыл, Аягөз, Сырдария, Әмудария.

IV. Жаңа сабақты бекіту.
Үш топқа тапсырмалар беріледі.
1 - топ: Сөздерді буынға бөлу
2 - топ: Қай әріпті жоғалттым?
3 - топ: Қатесін тап
Әр топты оқушыларға бағалату.

V. Оқушыларды мадақтау. Смайликтер арқылы бағалау
Рефлексия.



Ұқсас жұмыстар

Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Қоян өсіру, қоян шаруашылығы мал шаруашылығының бір саласы
Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Үдемелі өсіру технологиясы бойынша әр түрлі қоян тұқымдарының өнімділігі
Қоян үшін жасалатын үйшіктер
Қоян шаруашылығын дамыту
Сенсорлық тәрбие
Қоян шаруашылығы өнімдерін жұқпалы емес аурулар кезінде ветеринариялық-санитариялық сараптау
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Көжек азықтандыру нормасы
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Қоян сенімді түрде
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Бір қоянның жалғыз көжегі бар екен
Сонау кеңестік заманнан бері білім беру жүйесіне жыл сайын қандай да бір жаңашылд­ық енгізіліп келеді