Берліген сандардың қосындысын тап

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер тарауы бойынша қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту және бөлу бойынша білімдерін тиянақтау және бекіту.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру, пәнге қызығушылығын арттыру, оқушылардың шығармашалықпен жұмыс істеуіне ықпал ету.
Тәрбиелік: Алдарына қойған мақсатқа жетуге, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі. Қорытындылау, жинақтау.
Сабақтың әдісі: білімді бекіту
Көрнекіліктер: слайдтар, балықтарға жазылған есептер, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын тексеру (топ жетекшілері тексереді)
3. Ой қозғау сұрақтары: 1. Ондық бөлшектерді қосу ережесі
Ондық бөлшектерді азайту ережесі
Ондық бөлшектерді көбейту ережесі
Ондық бөлшектерді 0, 1; 0, 01; 0, 001 разряд бірліктеріне көбейту
Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 разряд бірліктеріне көбейту
Ондық бөлшектерді бөлу ережесі
Ондық бөлшекті 0, 1; 0, 01; 0, 001 разряд бірліктеріне бөлу
Осы сұрақтарға жауап бергенде бүгінгі сабақтың маршрут графигі шығады. Оқушылардың міндеттері маршрут графигі арқылы БІЛІМ шыңдарын бағындыру керек. Әрбір Білім шыңында осы шыңдардың кілт сөздері жазылған, сол бойынша тапсырмаларды орындау керек.
Т білім шыңының тапсырмалары:
№ 1 № 2
Есептеңдер. Теңдеуді шеш:
4, 27 + 25, 08
5, 86 - 0, 08
№ 3 № 4

4 ∙2, 5 Ұзындығы 4, 28
∙3, 3 Ені 3, 5 болатын тіктөртбұрыштың ауданын тап.
“А” білім шыңының тапсырмалары:
№ 1
Амалды орында:
32, 6∙ 5 +1 ∙8, 5 39, 6:( 3, 16+2, 12)
№ 2
Теңдеуді шеш:
= 13, 4
№ 3
Шамаларды ондық бөлшек түрінде жаз:
а) метр есебімен: 26 дм; 83 см
ә ) сағат есебімен: 15мин, 5 мин
б) килограмм есебімен: 1320г; 127г; 9г
№ 4
Бөлуді орында: 986, 6: 2, 3
(13, 37+35, 43): 8
№ 5
Теңдеу құру арқылы шығар:
Оқушы бір сан ойлады, ол санына 6, 36 - ны қосып, нәтижесінен 0, 76 санын азайтқанда, айырма 8, 1 - ге тең болды. Оқушы қандай сан ойлады?
О шыңының тапсырмалары:
Е. 2х +5х = 42, 7
С 2х - 3, 48 = 54, 98
О (3, 4 +х): 9 = 0, 4
Б 2х +3х - 1, 4 = 4, 7
6, 1 29, 23 0, 2 1, 22
О Б С Е
А білім шыңының тапсырмалары:
№ 1
Үш жәшікте 147, 45 кг алма бар. Біріншісінде 39, 02 кг, ал екіншісіндегі алманың массасы одан 4, 47 кг артық. Үшінші жәшікте қанша кг алма бар?
№ 2 Теңдеуді шешіңдер:
(2, 4 – х ) ∙ 0, 7 = 0, 14
№ 3
Жұлдызшалардың орнына тиісті сандарды қой:
2, 7
**
8**
№ 4
Кестедегі әрбір жолдағы және әрбір қатардағы тұрған сандардың көбейтінділері 4, 8 – ге тең болатындай етіп, бос орындарды толтыр.
0, 6
2, 4
1, 2 0, 2
Ұ білім шыңының тапсырмалары:
1. Берліген сандардың қосындысын тап: 3, 4; 0, 87; 2, 9
А) 6, 17
Ә) 6
Б) 7, 17
В) 7
2. Теңдеуді шешіңдер: 34, 02 – х =12, 37
А) 21, 65
Ә) 21, 73
Б) 22, 65
В) 21
3. Есепте: 16, 32: 4, 8
А) 0, 34
Ә) 3, 4
Б) 6, 2
В) 2, 4
4. Есепте: 6 – 2, 7
А) 4, 3
Ә) 1, 3
Б) 5, 4
В) 3, 3
5. Амалды орында. 19, 11: (2, 44 + 4, 91)
А) 2, 6
Ә) 4, 6
Б) 0, 26
В) 3, 9
6. Үйректің массасы 3, 35 кг, ал қаздың массасы 5, 825 кг. Екеуі барлығы неше килограмм болады?
А) 4, 225кг
Ә) 3, 35кг
Б) 9, 175кг
В) 0, 875кг
7. Бөліндіні тап: 4, 5: 0, 09
А) 5
Ә) 0, 5
Б) 50
В) 500
8. Теңдеуді шешіңдер: х – 5, 3 = 21, 7 + 0, 613
А) 17, 613
Ә) 27, 613
Б) 31, 613
В) 27, 013
Бекіту: Берілген тапсырмаларды барлығын алған білімдерін арқылы дұрыс орындап БІЛІМ шыңдарын өздеріне бағындырдыңдар. Енді білім туралы мақал – мәтел айтыңдар.
Үйге: № 1237, 1238 310 бет
Бағалау: Бағадан шашу шашу
Тәуелсіз ел тірегі – білімді, дарынды, өнегелі ұрпақ деген елбасымыз Н. Ә. Назарбаев



Ұқсас жұмыстар

Си программалау тілі
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Қосылудын және көбейтудің қасиеттерімен зандары коммтативтік, ассоцативтік, қысқартымдылық көбейтудің қосуға қарағандағы дистрибутивтігі
Нақты сандар және олардың қасиеттері
Жұмысшылар класын құру (C++ тілінде)
Арифметикалық ұғымдарды оқытуда ақпараттық құзыреттіліктерді дамыту
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Алгебра элементтері
Математикалық өрнектермен таныстыру
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы