Сан есімдерге сұрақ қой
Сабақтың тақырыбы: Есептік және реттік сан есім
Сабақтың мақсаты: Есептік және реттік сан есім тақырыбын қайталау және оқушылардың алған білімдерін одан әрі жалғастыру.
Оқушылардың ұлттық, спорттық ойынға деген сүйіспеншілік сезімдері арқылы, топта бір - біріне қамқор, ұйымшыл болуға тәрбиелеу.
Ауызша және жазбаша байланыстырып сөйлеу дағдысын, ой - өрісін, қиялын, тілін дамыту.
Көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар, бағалау бұрышы, интерактивті тақта
Түрі: Пысықтау сабақ
Әдісі: Сұрақ - жауап, топтау
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, математика, дене шынықтыру
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
Амандасу. Сапқа тұрғызу. Бірінші, екінші, үшінші деп санату.
1 топ бір қадам алға, 2 топ екі қадам алға. Топтарға отырғызу.
Топ ережесін еске түсіру
2. Психологиялық дайындық
От шашу атайық. Сабақ желісін хабарлау.
- Ұлттық ойындарды білеміз бе?
- Соның бірі Тай жарыс . Көктем келді, күн жылынды. Тайы бар балалар жарысқа шығады. Біз де бүгінгі сабақта тайымызбен жарысқа түсіп көрейік. Тай жарыста бірнеше бала қатысады. Бірақ мен сіздерге 1 баланың бейнесін алып тұрмын. Әр 3 топқа 3 тай беріледі. Тапсырмаларды орындау арқылы әр белестерден өтіп жарысып отырасыздар. Топ басшыларын сайлау
Сонымен қатар сіздерді ат әбзелдері арқылы бағалаймын. Әбзелдерді жинауға ат салысайық.
Өте жақсы - ашамай
Жақсы - таға
Қанағаттанарлық - қамшы
Ат жарыс, тай жарыстардың өздерінің шақырымдары болады. Шақырымды анықтап алайық.
3. Үй тапсырмасын тексеру
Ол үшін үй тапсырмасы бойынша тапсырмаларды орындайық. Мына машиналарды тез сатып жіберсек, мейлінше тез білеміз.
1 топ. 1. Жұмбақты оқы, шешуін айт.
2 топ. 2. Сан есімді тауып, түрін анықта
3 топ. 3. Қос сөзін қандай сан есіммен алмастыруға болады?
4. Жаңа сабақ
3 шақырымның тапсырмасы: Кім жылдам? ойыны
Реттік сан есімді есептік сан есімге айналдыр. Сонда қандай сұрақ қойылады?
1 топ 2 топ 3 топ
Бесінші бөлме тоғызыншы бет екінші касса
Жетінші пәтер он төртінші қатар сегізінші қайық
Болған топ бес жұлдыз арқылы білдіру
3 шақырымның тапсырмасы орындалды. 4 шақырымның тапсырмасы:
4. Дәптермен жұмыс
23 - жаттығу. Көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой. Есептік сан есімнің сатын - бір, реттік сан есімнің астын - екі сыз.
Үш қозы, бес лақ, тоғызыншы үй, он екінші троллейбус, төртінші топ, жеті кітап.
5 шақырымның тапсырмасы:
24 - жаттығу 1 топ Мәтінді мәнерлеп оқып бер.
2 топ Сан есімдерді тауып, қай түрі екенін айт. 3 топ Сан есімі бар сөйлемдерді жаз.
Ақ арыстандардың табылғанына 30 жылдай ғана уақыт болды. Ұзын саны 70 - тен аспайды.
МҰҒ: Бұл сөйлемдерде сан есімнің жазылуына мән беру керек. Сан есім цифрмен жазылған кезде сөзден бөлек жазылады. Сызықша қойылмайды. Ал егерде жалғау жалғанса цифрден кейін міндетті түрде сызықша қоямыз.
6 шақырым тапсырмасы: Сергіту сәті
Тай үстінде би билеу
7 шақырым тапсырмасы: Тез, ойлан! ойыны
1 Өзгертпе сөзді шеш 2 Сан есімдерді тап 3 Қандай сан есімдер?
8 шақырым тапсырмасы: Ребус шешу.
Жаздың бір күні - қыстың мың күнін асырайды
9 шақырым тапсырмасы: Бекіту. Тайға мінген бала ұлттық киім үлгісін беріп жіберіпті. Жай киім емес, тапсырмасы бар сиқырлы қағаз екен. Қане, көрейік.
кеспе қағаздар тарату
Реттік сан есімге – көптік жалғауларын, есептік сан есімге 3 жақтың тәуелдік жалғауларын қосып айт.
1 топ--------------------2 топ----------------- 3 топ
Бір і ---------------------екі сі-------------------үш і
Алты сы----------------он ы -------------------бес і
Бірінші лер----------екінші лер--------- үшінші лер
Алтыншы лар------оныншы лар---- --тоғызыншы лар
10 шақырым Мәрені анықтау
7. Бағалау. Жинаған ат әбзелдеріне байланысты ұпай сандарын қорытындылау. Топ басшыларына орын беру.
8. Үй тапсырмасы: 25 - жаттығу. Сурет бойынша шығарма жазу
9. Кері байланыс: Ұнады. Ұнамады
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Есімді тіркестер қабыса байланысқан сөз тіркестері
Сан есімнің мағыналық топтарын оқытуда интерактивті әдістерді қолдану
Жұмыстың нысаны - қазақ, ағылшын және қытай тілдеріндегі сан есімдер
Сын есім түсінігі
Сын есім және оны мектепте оқыту
Сын есім мен зат есімді байланыстыра оқыту
Бастауыш сыныпта сын есімді оқыту
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
САРТҰЛЫ ҚОЙГЕЛДІ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Қойма шаруашылығын ұйымдастыру