Маркетингтің нарықпен байланысы


МАЗМҰНЫ

Кіріспе
1. Маркетингтің теориялық негіздері
1.1.Маркетингтің негізгі принциптері мен функциялары.
1.2. Маркетингтің нарықпен байланысы
1.3. Маркетингті басқару тұжырымдамалары
2. Коммерциялық емес қызмет саласындағы маркетинг
2.1. Коммерциялық емес қызмет саласы
2.2. Коммерциялық емес қызмет саласындағы маркетингтің мәні мен маңызы
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
 Кіріспе

Маркетинг ( marketing — нарықтық қызмет деген ағылшын сөзі) капиталистік кәсіпорынның өндірістік өткізу және сауда қызметін басқаруды ұйымдастыру тәсілі ретінде XIX-XX-шы ғасырдың басында өмірге келді. АҚШ-да оның басталуын 1901-1905-ші жылдарға саяды. Алғашқыда маркетингті өткізуді ұйымдастыратын тәсіл ретінде қарады. Алайда да қазір маркетингті тауарды бір жаққа өткізу қызметімен шектеп қана қоймайды. Қазіргі кездегі маркетинг үлкен ғылым әрі қызмет аясы болып табылады. Ол бәсекелестіктің дамыған кезінде кәсіпорынның тактикасы мен стратегиясын сатып алушыны қызықтыру тәсілін, нарықты билеу әдісін жасайды және көзделген пайда деңгейін қамтамасыз етуде нарық пен бағаны барынша бақылауды жүзеге асырады. Маркетингтің нағыз даму Еуропадағы дамыған капиталистік елдерде екінші дүниежүзілік соғыстан кейін ғана басталды. Соңғы жылдары халықаралық көлемде маркетингті қолдану кәдімгідей ұлғайып, осы облыстағы зерттеу аясы кеңи түсті.

Экономикалық әдебиеттерде маркетингтің көптеген анықтамалары кездеседі. Соның біразына тоқталайық.

Маркетинг-қазіргі бар және әлеуетті тауарды сатып алушылардың жиынтығы.

Маркетинг-бұл тауарға, қызмет көрсетуге, адамдарды ұйымдастыру, территорияға және идеяға айырбас арқылы сұранымды қанағаттандыра басқару мен көріп келу деп түсінеміз.

Маркетинг-бұл кәсіпорын қызметінің сауда өткізу облысын зерттейтін, өндіріс процесі мен ұсынымына және өндірушіден тұтынушыға қызмет көрсетудің әсерін ескертетін барлық факторларды құрастырудың кешенді шаралары.

Маркетинг — бұл өзінің тұтынушысын іздеуге, сол сұранымын қалыптастыру мен ынталандыруға бағытталған кәсіпорынның (фирманың) нарықтық қызметі.

Қазіргі маркетинг теориясы оны басқарудың рыноктық бағыт алуын қамтамасыз ететін, күрделі динамикалық жүйе ретінде қарастырылады. Көркемдеп айтатын болсақ, маркетинг — бұл экономиканың, істің, жарнама, психология, сауда, жоспарлау мен болжаудың өзара біртұтас жиынтығы. Маркетингтің ұраны бір сөзбен мынаған сәйкес Өндіргенің не болса да, соны өндіресің және сатасың . Біздің ойымызша, түптеп келгенде, маркетингтің мән-жайы көзқарастың үнемі өзгеруіне, экономикалық дағдарысқа тұрақты ұшырап отырған қазіргі нарық жағдайының өзгеруіне икемделуінде жатыр.

 Курстық жұмыс 28 бет



Ұқсас жұмыстар

Маркетинг жүйесі
ҚР – да маркетингтік тәсілді қолдану және оның алғышарттары
Кәсіпорындaғы мaркетингтік қызметті бaсқaру
Кәсіпорындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру туралы
Өндірістің тиімділік әдістемесінің негіздері. ұсыныстың теориясы
Авиация саласындағы кәсіпорындарда маркетинг құралдарын қолданудың ерекшелігі
Халықаралық маркетингтің мәні
Баға белгілеу
Ұсыныс қисығының жылжымасы
Қонақ үй кәсіпорындарда жарнама қызметінің жетілдіру жолдары
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАҚЫН ЕЛДЕРМЕН БАЙЛАНЫСЫ
Стратегиялық маркетингтің Концепциясы
Сөйлеу мен ойлаудың дамуы және өзара байланысы.
Алдағы уақытта Бейжің қаласы туризмді дамыту комитеті Қазақстан - Қытай байланысын нығайтып, сауда - саттық пен туризм саласында айтарлықтай жетістікке жетуді көздеп отыр
Таңдаған мамандығыммен мінезімнің байланысы
Оқу жоспары базасындағы пәндер негізінде студенттердің оқу, ғылыми және әдістемелік қызметтерінің байланысы
Психологияның музыкалық білім беру педагогикасымен байланысы
Тірі организмдардің бір - бірімен және олардың қоршаған ортамен байланысымен байаланысын зерттейтін ғылым
Кәсіби бағытталған шетел тілімен психологиялық пәндердің байланысы
Тіл мен мәдениеттің өзара байланысы