Еліктеу стратегиясы


Микро және макроорталығының жағдайына байланысты ұйымдардың стратегиясы келесі түрлерге бөлінеді:

1.     Белсенділер – шығармашылық, шабуылдық, озықтар;

2.     Енжарлар – бейімдеулік, қорғанулар , аутсайдерлер;

Белсенді стратегияларға: шабуылдық, авангардтық стратегиялары кіреді.

Енжар стратегияларына — тірі қалу стратегиясы, қорғану стратегиясы,  еліктеу стратегиясы, тұтынушылардың сұраныстары мен қажеттіліктеріне көңіл бөлу стратегиясы жатады.

С. Д. Ильенкова инновациялық стратегиялардың келесі үлгілерін белгілейді:

1.     Шабуылдық–фирмалар, өз қызметін кәсіпкерлік бәсеке принциптерінің негізінде құрайтындарға мінездемелі;

2.      Қорғану–нарықта фирманың бәсеке позицияларын ұстап қалу үшін бағытталған;

3.     Еліктеу–нарық және технологиялық позициялары мықты қалыптасқан фирмалар ғана қолданады, пионерлерге жатпайды;

4.     Инновациялық стратегия, оның негізі тауардың тіршілік цикл теориясына салынған, яғни еңгізу, өсу, ер жету, басылу.

Д. Н. Оголева инновациялық стратегиялардың матрицасын ұсынады:

1.     Жаңарту;

2.     Технологиялардың жарым-жартысын жаңарту, жабдықтаудың және өнімнің жаңартулары;

3.     Өндірістің жүйелік жаңартуы, жаңалықтардың кластерлерінің негізінде;

4.     Радикал технологиялық шешімдердің еңгізуі және өндірістің өзгеруі.

А.М.Аньшин, А.А.Дагаев стратегиялардың келесі турлерін ұсынады:

1.     Ұлттық экономика деңгейіндегі макроэкономикалық инновациялық стратегиялары;

2.      Аймақтық инновациялық стратегиялар;

3.      Салалық деңгейдегі инновациялық стратегиялар;

4.      Микро деңгейдегі инновациялық стратегиялар.

Қазақстандық экономист Абдыгаппарова А., инновациялық процестердің стратегия үлгілерін анықтап қарайды:

1.     Қалдырылған стратегиясы — ескірген тауарлармен нарықта қалу ұмтылысын көрсетеді;

2.     Қорғану стратегиясы- бәсекешілерден қалмау мақсатын көздейді;

3.     Еліктеу стратегиясы — инновациялардың өндірісін патент лицензиясы мен франчайзинг негізіне бағытталған;

4.     Технологиялық жұлқыну стратегиясы–алдыңғы сатылардың технологияларын өтіп кете отырып, жаңа өнімдерге көшу;

5.     Артықшылықтардың салыстырма стратегиясы- кәсіпорынды дара қорлық потенциалымен қамтамасыз ететін өнімнің өндірісі;

6.     Тәуелді стратегиясы- кіші фирмалар ірі фирмаларға тәуелді болғанда ғана;

7.     Жаңа нарыққа шығу стратегиясы – нарыққа жаңа, ешкім өндірмейтін өніммен  шығу;



Ұқсас жұмыстар

Маркетинг бағдарламасы
Қарым-қатынас психологиясы туралы ақпарат
Орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері
Қарым - қатынас стратегиясы
СӨЗ ТАПТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗІ
Қарым - қатынас мәдениеті. Қарым-қатынастың түрлерi
Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру мазмұнының жаңартудың өзекті мәселелері
Геосаясат - білім саласы
Қарым-қатынастың түрлерi және стратегиясы
Сөздерді топтастыру принциптері
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Мемлекеттік сыртқы қарызды басқару стратегиясы қаржы-экономикалық тетіктері және құралдары
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму стратегиясы
Шығармашылық стратегиясы
Білім жүйесін дамыту стратегиясының басты мақсаты - ұлттық білім моделін жасау
Қазақстан - 2050 Стратегиясы осынау мәңгілік жолдағы буындар бірлігінің, ұрпақтар сабақтастығының көрінісі
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны