Оқушыларға түрлі - түсті қағаздардан симметриялы нәрселердің бейнесін жасауға үйрету


Сабақтың мақсаты: Оқушыларға түрлі-түсті қағаздардан симметриялы нәрселердің бейнесін жасауға үйрету; Оларға композиция жайлы мәлімет беру; балалардың творчестволық кабілеттерін дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, қылқалам, әр түрлі гүлдердің суреттері, диапозитивтер, гүлдердің қатырылған нұсқаларының (гербари) жиынтығы. Көрнекті құрал-таблица, құрақ көрпе, жастық.

Сабақтың барысы: Мұғалім сабақты бастамас бұрын әрбір партаға гүлдің қатырылған немесе қолдан істеген нұсқасын таратып береді. Оқушыларға сұрақтар бере отырып, гүлдердің жылдың кай мезгілінде өсетіндігін, қандай гүлдерді білетіндіктері сұралады. Гүлдердің қандай түстерін болатындығы, симметрия ұғымы туралы түсініктер беріледі. Мұнан соң гүлді қағаздан қырқьш алу жолдары көрсетіледі

Аппликацңя аркылы гүл бейнесін жасау үшін кішкене түсті қағаз екіге бүктеледі де гүлдің жарты көрінісі сызылады. Онан соң сол сызық бойынша керек көрініс киып алынады. Алынған көріністің бүктелген қырлары жазы-лып түзетіледі. Онан соң осындай әдіспен бірнеше гүлдің суреті қиып алынып бір түзудін бойынша желімделіп жапсырылады.

Оқушылардың өз бетінше бейнелеу жұмысы кезінде дайын шаблонды пайдалану, гүл көрінісін қырқу, оны бір түзу бойына немесе белгілі бір ретпен қағаз бетіне жапсыру жұмыстары қиын соққан оқушыларға жеке жәрдем көрсетіледі. Артық қалған қиынды қағаздарды ашық жерлерге жапсыруға кеңес беріледі.

Сабақтың барысында осы көрсетілген формадағы гүлдерді пайдаланып бірнеше композициялық өрнектер құрастыру жолдары көрнекті құралдардың жәрдемімен керсетіліп, балалардың құрақ құрау өнеріне деген қызығушылығын арттырады. Халық шеберлері жасаған құрақ көрпе, жастықтардың көркемдік ерекшеліктері жайлы айтылады.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларды жапсырмалауға үйрету арқылы шығармашылығын дамыту
Математика сабағындағы дидактикалық материалдың маңыздылығы.
Математика сабағындағы құрал – жабдықтар
Теріс емес бүтін сандарды және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктер
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың бейнелеу іс-әрекетінде сәндік қолданбалы өнер материалдарын пайдаланудың теориялық мәселелері
Сан және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістемесі
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағын оқытуда көрнекі құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылық қабілеттерін дамытудың жолдары
Бастауыш мектеп математикасын оқытуда көрнекілік принципін жүзеге асыру ерекшеліктерін зерттеу
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі