Іскери қарым


Іскери қарым — қатынаста, біріншіден ауға құруда, субординация сияқты да тең құқылықты да сақтаңыз. Қол астындағыларға принцип және эмоционалды бейтараптылықты сақтаңыз. Менеджер міндеті жұмысшыға  тең құқылы, сабырлы және  натулармен сүйкімсіздіктерді көрсетпеу. Әр бір жағдайда, адамдардың этикет сақтау ережесіне сүйене алады.

Менеджердің бір білетін нәрсесі ол: адамдармен дистанция сақтамаса, іскери қарым — қатынас пайда болмайды. Сіздің кеңсеңізге кіретін адамдардың санын азайтыңыз.Ережені сақтаңыз, егер кеңседе біреу болса, кіруге болмайтынын біліңіз. Егер сіздің кеңсеңізге тікелей келетін болса, онда бір нақты уақытта келсін. Ал егер кеңсеңізге адам кіріп — шыға берсе, онда ол мәліметтң сыртқа шығуына әкеліп соқтырады, шешім қабылдауды қиындатады. Қызметтік контакттың жоспарлауының басты ролін хатшыңыз орындасын: ол келіп кетудің қажеттілігін шешеді, келушілердің уақытын бақылап отырады және мәлімет беріп отырады. Әңгімеге шақыра отырып, уақытын айтыңыз және әңгіменің тақырыбын айтыңыз. Көбінесе әңгімені кеңседе өткізген дұрыс, ал кейбіреуін жалпы бөлмеде өткізуге болады.

Әңгіменің табысты және нәтижелі болуы үшін:

— қысқа да нұсқа айту

— тек қана тексерілген мәліметтерге сүйену

— Ғибраттылықтан қашқақтау

— проблеманың ыңғайын табу, әңгімені қиындатпау

— мен   деген сөзді ұқыптылықпен қолдану

Егер директордың жұмысы сұхбаттау мен әңгімелеуден тұрса, онда менеджердің жұмысы қосалқы контакттан тұрады.Менеджер кедергі келтірмей, көңілін ауытқытпай тыңдау керек.



Ұқсас жұмыстар

Ресми іскери құжаттарды ағылшын тілінен қазақ тіліне аударуда кездесетін мәселелер
Ресми іскери құжаттарды қазақ тіліне аудару тәсілдері
Ресми құжаттардың мәтіндік ерекшеліктері және үш тілге аударылуы
Стиль ұғымы. Функционалды стильдердің жіктелуі
Имамнның имиджін модельдеу
Араб және қазақ тілдеріндегі коммерциялық хаттардың түрлері және тілдік сипаты
Қазақ филологиясы және әлем тілдері факультеті
Туризмдегі іскерлік этикеттің қағидалары
Қазақ сөз мәдениетінің теориялық негіздері
Математикны оқытуда іскерлік ойындарын пайдалану
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
ҚАЗАҚСТАН-РЕСЕЙ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ
Қазақстан республикасының Нидерландымен халықаралық қарым – қатынысы
Қазақстан Республикасы мен Норвегия Корольдігінің қарым – қатынастары
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Қарым-қатынас психологиясы
ҚХР-мен қарым-қатынастар
ҚР мен Пәкістан қарым-қатынастарының тарихы туралы
ҚАЗАҚСТАННЫҢ КОРЕЯМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫ