Ертегімен әрленген сабақтар студиясын ұйымдастырған тәрбиеші


Ертегімен әрленген сабақтар студиясы балабақшадағы ашық сабақ
Ортаңғы топқа арналған

   Мақсаты: Ертегі арқылы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудағы,алда-артта ұғымен таныстыра отырып логикалық ойлау қабілеттерін тиянақтау. Сұрақ-жауап түрінде  ойларын анық айтып беруге баулу.

Көрнекілік: Орыс ертегісінің үйі, аулада бақша, итке арналған үйшік,себет,шалқанның макеті,пульт,ертегі кейіпкерлеріннің киімдері.

Кейіпкерлер ата,апа,қызы,күшік,мысық,тышқан.

Өтілу барысы.

Тәрбиеші: Ертегімен әрленген сабақтар студиясында сендер қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру сабағы бойынша алда-артта деген ұғымен танысасыңдар.Сендер ертегіні мұқият көріп тамашалаңдар.

Шалқан ертегісінің желісі бойынша өтеді. Топты ертегіге сай безендіру.Ата-апаның үйі.Үйдің ауласы.Ауладағы бақша. Бақшаны қоршап тұрған шарбақ және күзетші болған қарақшы.Ит үйдің жанында жатыр.Мысық ыдыстан сүт ішіп тұрады.Қызы суға кеткен,иығында ілгіш,ілгіште ілінген екі шелегі бар.Апасы бақшада көкіністерді жинап жүреді.Атасы өзі еккен  шалқанды тартып алмақшы болып ары тартып,бері тартып шалқанды жұла алмайды.

Атасы көмекке кемпірін шақырады

  Ата: Кемпірім,кемпірім бері келші, -дейді.

Кемпірі:

-Не болды?Өзін мына жердегі көкіністерді жинап ал дедің ғой.

Шалы:

-Мына шалқан жұлынбай жатыр,тартысып жіберші,-дейді.

Кемпірі келіп шалын ұстайды,шалы шалқанды тартады,бірақ шалқан жұлынбайды.

Кемпірі тұрып қызын шақырады.

   Кемпір: Қызым,қызым көмектесші,-дейді.

Қызы судан келе жатады көмектеседі. Қызы апасынан,апасы атасынан,атасы шалқанды тартады.Осы кезде тәрбиеші ертегіні пульт арқылы тоқтата қояды. Балаларға сұрақ қояды:

Тәрбиеші балалардан сұрайды.

Тәрбиеші: Қыздың алдында кім тұр?

Балалар: Қыздың алдында апа тұр.

  Тәрбиеші: Апасының алдында кім тұр?

  Балалар : Апаның алдында ата тұр.

Тәрбиеші: Атасының алдында не тұр?

Балалар:  Атаның алдында шалқан тұр.

Тәрбиеші сұрақты керсінше қояды

Тәрбиеші: Атасының артында кім тұр?

Балалар: Атаның артында апа тұр.

  Тәрбиеші: Апасының артында кім тұр?

  Балалар: Апаның артында қызы тұр.

Балалар сұраққа жауап береді. Тәрбиеші ертегіні ары қарай жалғастырады.   Қызы көмекке күшігін шақырады.

Қыз: Күшігім.күшігім бері келші.

  Күшік: Аф,аф не болды?

  Қыз: Бізге көмектесші.

Күшік қыздың етегінен тартады.Қызы апасынан,апасы атасынан тартады.Бірақ шалқан тартылмапты.

Күшік көмекке мысықты шақырады.

Күшік : Аф,аф мысық бері келші.

  Мысық :Мияу,мияу не болды?

  Күшік: Бізге көмектесші.

Мысық күшіктің құйрығынан,күшік қыздың етегінен,қыз апасынан,апасы атасынан тартады.Шалқан бірақ жұлынбады.

Мысық көмекке тышқанды шақырады

  Мысық: Мияу,мияу тышқан бері келші.

  Тышқан: Шиқ,шиқ не болды?

 Мысық: Бізге мына шалқанды тартуға көмектесші.

 Тышқан: Жарайды,көмектесейін.

Тышқан келіп мысықтың құйрығынан,мысық күшіктен,күшік қыздан,қыз апасынан,апасы атасынан,атасы шалқанды тартады.Тартып қалғанда,шалқан жұлынып кетеді де барлығы жерге құлап қалады.

 Тәрбиеші :Балалар ертегі ұнады ма?  Бүгінгі Ертегімен әрленген сабақтар студиясында сендер қарапайып математикалық түсініктерді қалыптастырудағы алда-артта деген ұғыммен таныстыңдар. Сабаққа жақсы қатысып,алда-артта деген ұғымды жақсы меңгердіңдер.

Ертегіні тамашалағандарына рахмет!

Ертегімен әрленген сабақтар студиясын ұйымдастырған тәрбиеші  

 Есенгелдина Айжан  


Жүктеп алу



Ұқсас жұмыстар

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ХАЛЫҚ ЕРТЕГІЛЕРІ АРҚЫЛЫ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
4-5 жастағы балаларды адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану
Балалардың ересектермен қарым - қатынас типін анықтау
Балалар қабілетін ертегі арқылы дамыту
Мектеп жасына дейінгі баланың тілін жаңылтпаштар айтуда тілін дамыту
Көркемдік білім туралы түсінік
Серуен кезіндегі балалардың іс – әрекетін ұйымдастыру
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Дәстүрден тыс сурет салу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Табиғатқа саяхат жасаудағы эстетикалық тәрбиенің рөлі
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Тәрбиешім жылы шырайлы, мейірімді жан
Әминнің сабақтары
Менің сабақтарыма аса үлкен өзгеріс алып келген модуль Оқу үшін және оқыту үшін бағалау
Тәрбиеші апайларға мың алғыс
Соғыс министрі Сухозанеттің тапсыруымен экспедицияны ұйымдастырған Гасфорт Айрықша Сібір корпусында Уәлихановтан басқа офицердің экспедицияны басқара алмайтындығын ескеркен
Тәрбиеші қайтадан
Тәрбиешінің сабақты талдауға қойылатын негізгі міндеттері