Адамдар арасындағы өзара қатынастар белгілі дәрежеде бағалау сипатына ие болады, мұның педагогикалық қызметтегі орны зор


Адамдар арасындағы өзара қатынастар белгілі дәрежеде бағалау сипатына ие болады, мұның педагогикалық қызметтегі орны зор. Педагог оқушылар білімін одардың қылықтары мен тәртібін білікті, нысанды түрде бағалай алуы тиіс. Оның бағалауының өз-өзін бағалау мен сәйкессіздігі көп орайда жасырын және ашық жан-жалдарға соқтырады. Ашық жанжал оқушылардың өз-өзін бағалауы педагог бағалауынан жоғары болған жерде көрініс табады. Жасырын жанжал педагог бағалауы өз-өзін бағалау дәрежесінен асып түскен жерде орын алады (бағалауды әдейі жоғарылататын талап қоя білмейтін педагог).

Бағалау мен өзін-өзі бағалауды педагогикалық үрдісті зерттеу педагогке оқушыларына тиімді ыңпал жасауда, өзара қатынас орнатуда жұмыс туралы болуы қажет.

Өзін-өзі бағалау әдісі, егер адам өз әрекеттерін бағаласа, оның нақты тәртібі жөнінде объективті деректер береді. Ол адам бойында сенімділік, өз-өзін бағалау дәрежесін анықтауға мүмкіндік ашады.

Бағалауды өз-өзін бағалаумен салыстыру адамдар арасындағы өзара қатынастарды, жанжалдарды айқындауға жол беретін ерекше әдіс ретінде көрініс алады.



Ұқсас жұмыстар

Жеке тұлғаны зерделеу
Зерттеу әдістері және әдістемесі
Тәрбие әдістерін дұрыс таңдау және оларды тиімді пайдалану
Кадрлар потенциалын ұдайы толықтыру
Кадрлар потенциалының тиімділігі
Отбасылық тәрбиенің балаға әсері
Кәсіпкерлік қызметті басқару
Дене тәрбиесі мен спорт мамандарын дайындауда жеке тұлғаны әлеуметтендірудің рөлі
Кәсіпкерлік қызметтегі орта
Эмоция және дене
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Салық жүйесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ерте Палеолит адамдары
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны