Алдымен төменгі сыныптардан таныс іс қағаздары жөнінде оқушылардың есіне салу керек


Алдымен төменгі сыныптардан таныс іс қағаздары жөнінде оқушылардың есіне салу керек. Жалпы, ресми құжаттар деп отырғанымыз не екені түсіндіріліп, анықтамасы беріледі.

Оқушыларды құжаттардың түрлерімен таныстырып, оның басқа стильдерден өзіндік ерекшеліктеріне тоқталу қажет. Іс қағаздары стиліне мысал ретінде әр түрлі мекемелерде жүргізілетін құжат үлгілерін ұсынуға болады.

Олардың белгілі бір форма бойынша жазылатындығы, сондықтан да құжаттарды жазу қиынға түспейтіндігі баяндалады.

Оқушылар іс қағаздары стилінің сипатын анықтап, мұғалімнің тапсыруымен кеңсе құжаттарын өз беттерінше жазып үйренгені дұрыс. Оқушылардың өз беттерінше жазған іс қағаздарынан бұрыш жасатып, дұрыс жазғандарын мадақтап, мақтаған жөн. Мұғалім оқушыларды ресми іс қағаздары стилінің түрлерімен таныстырып болған соң, оларға келтірілген мысалдарды оқытқызып, түрлерін ажыраттыру жұмысын тапсырады. Оқушыларды төмендегі үлгідегі сияқты ресми құжаттардың мазмұнын баяндауға үйретеді.

9-бап. Білім беру ұйымдары.  1. Білім    беру  ұйымдары  —  бір    немесе    бірнеше    білім    беру бағдарламаларын    іске    асыратын    және    (немесе)    білім    алушылардың, тәрбиеленушілердің  күтімі  мен  тәрбие   алуын  қамтамасыз   ететін  заңды тұлғалар болып табылады.

Білім беру ұйымдарын Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес заңды және жеке тұлғалар (құрылтайшылар) құрады.

2.  Білім беру ұйымдарында лицензия алған кезден бастап білім беру қызметін жүргізу құқығы пайда болады және ол мерзімі біткен, қайтарылып алынған  немесе  ол Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен жарамсыз деп танылған кезден бастап тоқтатылады.

3.    Білім   беру   ұйымдарының   мәртебесін   (үлгісін,   түрін)   олардың құрылтайшылары айқындайды және ол осы Заңның талаптарын, білім беру қызметін лицензиялау кезіндегі біліктілік талаптарын, тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен Үлгі ереже ескеріле отырып, олардың жарғыларында көрсетіледі.

Білім беру ұйымдарының мәртебесін бекіту немесе өзгерту мемлекеттік аттестациялау қорытындылары бойынша жүзеге асырылады.

4. Білім беру ұйымдары:

1) мемлекеттік (білім беру мекемелері мен білім беру кәсіпорындары);

2) мемлекеттік емес  (жеке   меншік,   Қазақстан   Республикасының аумағында   тіркелген   қоғамдық   және   діни   бірлестіктердің   білім   беру ұйымдары);

3) халықаралық болуы мүмкін.

Осы тектес мәтіндердің мазмұнын айтқыза отырып, мәтіннің өзіне стилистикалық талдау жасатып, жаттықтырған дұрыс. Ресми іс қағаздары стиліне жататын мемлекеттік құжаттар мазмұны жағынан әр түрлі болғанымен, олардың ортақ жалпы сипаты болатындығын оқушылар санамалап айта отырып, мұғаліммен бірге қорытындылайды. Экспрессивті-бояулы мәтіндер де кездесетіндігі айтылады.



Ұқсас жұмыстар

Шет тілі лексикасының ерекшеліктерін ашып көрсету
Стилистика
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным үрдісінің дамуы
Баланы еңбекке тәрбиелеудегі ата-ананың біліктілігі
Ес теориялары
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінде жүргізілетін жазба жұмыстары
4-5жастағы балалардың психологиялық даму сатыларын анықтау
Қай жаңғырту мен тану бұрын қабылдағандарды қалпына келтіру процесі
Ыбырай ата
Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар берудің әдістемесі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
АЙША БИБІ
ШЫҢҒЫСҰЛЫ ЖОШЫ ХАН
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС