А. Ю. Юданов, Р. А. Фатхутдинов, Р. С. Каренов бір - бірінің айырмашылығы тек мақсаттарында болатын инновациялық компаниялардың төрт стратегиясын ұсынады, олар


А.Ю.Юданов, Р.А.Фатхутдинов, Р.С.Каренов бір-бірінің айырмашылығы тек мақсаттарында болатын инновациялық компаниялардың төрт стратегиясын ұсынады, олар:

1.Эксплеренттік (пионерлі) — бұл стратегия жаңа жасауларымен немесе нарықтың ескі сегменттерін радикал түрінде өзгертумен байланысты. Олар жаңа шешімдердің іздеу мен жүзеге асырудың алғаш өтушілері. Ұраны: жақсырақ және арзандау, егер мүмкіндік болса . Мысалы – ЭППЛ, Зенит, Дженетек компаниялары .

2.Виоленттік (күш беруші) — бұл стратегия өнімнің сапалы, қымбатсыз және бұқаралық түрде шығаратын ірі, стандартты кәсіпкерлік саласында жұмыс істейтін фирмалар үшін мінездемелі. Ұраны: арзан, бірақ өте сапалы . Мысалы — автомобильдер Тоёта , Шевроле , тоңазытқыштар Сименс , Электролюкс ; Нокия телефоны.

3.Патиенттік (қуысты) стратегиясы- тар мамандандыру жолына тұрған, тұтынушылардың шектелген санына ғана өзінің қымбат және жоғары сапалы тауарларын әдеттегі өнімге көңіл бөлмейтіндерге арнап жасайтын фирмаларына арналған. Ұраны: «Қымбат, бірақ жақсы». Мысалы — бұрынғы қорғаныс кәсіпорындары, ғарыштық өнеркәсіп.

3.Коммутанттық (қосушы) стратегиясы-  әдеттегі кәсіпкерлік бірақ өз қызметін жергілікті масштабтарында, нақты тұтынушылардың көлемі жағынан үлкен емес қажеттіліктерін қанағаттандыруға лайықталған. Бұнда коммутанттың тұтыну құндылығы өте биік сапасынан емес, қызметтің жекелеуінен анықталады. Ұраны: «сіздер маған үстеп төлейсіздер, себебі, мен сіздердің проблемаларыңызды шешемін». Мысалы- ыдыраған трансулттық компаниялар, ТУК брендін қолданатын ерекше аймақтар.

Жоғарыланған пайда бөлігін және жасап шығару белсенділіктің циклінің максимум кезеңіндей жоғары пайдасын, таза өнімді шығарудың ең бірінші партиясынан бұл қаймақ түсіруші пионерлік фирма-эксплерент.

Фирма-виолент жаңа өнім мен қызметті өндіруде, жасап шығаруда және зерттеулерде маманданады.

Фирма-патиент жіңішке нарық сегментінде жұмыс істеуі және қажеттіліктерді қанағаттандырады, олар жарнама, мода әсерінен құралған болады.

Коммутант фирмасы өнім шығару циклының құлдырау кезеңінде жұмыс істейді, жергілікті, ұлттық қажеттіліктерді қанағаттандыруға мақсатталған, инновацияларды нақты жерлікті жағдайларға бейімдейді, өндірістік циклдің әр-түрлі кезеңдңрінде өзгерістер еңгізеді.



Ұқсас жұмыстар

Фирма стратегиясы және оның бәсекеге қабілеттілігіннің теориялық негізінде
Фирма стратегиясы мен оның бәсекеге қабілеттілігін басқару
Аудандағы шаруа қожалықтарының жұмысын тиімді арттырудың негізгі жолдары, жергілікті мемлекеттік органдардың рөлі
Монополиялық құрылымдарды мемлекеттік реттеудің теориялық негіздері
Бәсекелік артықшылықтың ішкі кәсіпорынның факторлары
Өнімнің бәсекелік қабілетін арттыру ЖОЛДАРЫ
Фирманың бәсекелестік стратегиясын қалыптастыру
Қазақстан Республикасында кәсіпорындардың бәсеке қабілеттілігін қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық–экономикалық механизмін қалыптастыру жолдары
Фирма тауардың бәсеке қабілеттілігін арттыру
Тауарды жетілдіру тұжырымдамасы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҰМАР
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы