Ғылыми нәтижені мектеп жұмысының тәжірибесіне енгізу
Зерттеу үрдісін жоспарлау және ұйымдастыруда барынша тәуелсіз, сонымен қатар өзара қисынды түрде байланыстан танымдың әрекетердің бірнеше түрлерін айырып алу маңызды;
зерттеу тақырыбын таңдау себептері;
— тақырыптың мәселелік көзқарастарын қалыптастыру;
— ғылыми таным нысындағы, зерттеу пәнін құрайтын құбылыстардың анық шеңберін даралап алу;
— құбылыс қызметінің механизмін ашатын бір немесе бірнеше жұмыс болжамдарын құрастыру;
—белсенді зерттеу кезеңдерін ұйымдастыруға бағытталған зерттеу міндеттерін құрастыру;
— зерттеу әдісін таңдау және оны нақты зерттеу әдістемесіне айналдыру.
Зерттеу үрдісі ғылыми ойды жүзеге асыруға бағытталған және де соңғы кезеңі мүмкін болатын төрт мақсаттың біреуіне жетуге бағытталған;
1.Ғылыми нәтижені мектеп жұмысының тәжірибесіне енгізу.
2.Жеке зерттеу таңдамасы ретінде құрастырылатын, теорияға иерархияның қатынастығы кей ғылыми теорияны жетілдіру.
3.Зерттелетін нысанның қосымша ерекшеліктерін енгізуді қарастыратын күрделі мәселелерді алға қою.
4.Теріс нәтижелер алынған жағдайда, бұрын ғылымда қарастырылмаған заңдылықтар барлығын алға ұсыну.
Педагогикадағы кез келген зерттеулер жоғарыда берілген нәтижелердің біреуімен аяқталуы тиіс. Зерттеу үрдісінің «таза» жағдайда қажеттісі ғылыми ізденіс кезеңдерін құрайтын барлық танымдық әрекеттерді міндетті түрде сақтауда. Кезеңдердің әрқайсысында баламалы шешімдер, уақыт қорын, т.б. қарастыру қажет. Зерттеу құжаттары, оны құрастыру барысында бірнеше рет білікті ұжымдарда талқылау арқылы тексерістен өтуі қажет.
Сонымен, зерттеу әдістемесі құрастыру кезеңінде көзделген зерттеу құралының тұтас жиынтығын болжап білу және пән бойынша жаңа ғылыми қызметкердің міндеті болып табылады.
Мектепте тарих сабағынан тыс оқытушының көмегімен оқушылардың зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Озат педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақттау
Қазақстанда білім беру жүйесінің қалыптысып даму тарихы
Педагогтің оқушылар алдындағы беделі
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Озық педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымы жетістіктерін практикаға енгізу, педагогикалық инновацияның критерийлері
Мектептің оқу тәрбие процесін басқару
Педагогикалық процестің заңдылықтары
Бастауыш сынып оқушыларының даму ерекшеліктері
Әлемдік пеагогикалық тәжірибеде
Баланың мектепке келу мәселесі
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Өндірісті ғылыми-техникалық тұрғыдан дайындауды ұйымдастыруды жетілдіру
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі