Сардар Сегіз тарихи дастаны
Ақын-жазушы ретіндегі шығармашылығының қалыптасу жолы. Лирикалық өлеңдеріндегі көңіл-күй философиясы ( Өмірдің өтуі , Жалғаншы жарық дүние , Таудағы тас ұядан , Ол күндерді тапсырдым , Бұл күнде жас көңілім судай тастың , Сұңқардай шалықтаған тас ұяның , Аллаяр жаздым, аға, Көлборсыдан , т.б.), махаббат ( Қатшекейге , Жігіттің болса жақсы алған жары ), табиғат ( Қайран жерім , Көлторғай , Нарын туралы , т.б.), оқу, білім, ғылым ( Ғылым , Эдисон ).
Сардар Сегіз тарихи дастаны. Дастанның композициялық құрылысы. Сегіз Сері бейнесін сомдаудағы тарихи шындық пен көркемдік жинақтау мәселелері.
Шәңгерей шығармашылығының әлемдік әдеби дамуға байланысты жақтары (романтизм, символизм мәселелері). Ақын шығармашылығының тілі, бейнелілігі.
XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті дамуының мазмұнына байланысты жалпы қорытындылар.
Ел тарихын ұмыттырмаған ән
“ӘЗ ТӘУКЕГЕ ҚЫЗМЕТ ҚЫП, ЖАЗДЫМ “ЖЕТІ ЖАРҒЫНЫ”
Қожаберген және Қазақ тарихы
Қожаберген жырау
Батыр-жырау Қожаберген туралы
Қазақ батырлары таихы
Қожаберген жыраудың шығармашылығы
XVIII ғ. қазақ халық шығармашылығындағы азаттық күрестің бейнеленуі
АЗАТТЫҚ ИДЕЯСЫНЫҢ ТОРҒАЙ АҚЫНДАРЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ КӨРІНІСІ
Шәді Жәңгірұлы
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Бауыр ауруларын зерттеудегі қысқаша тарихи мағұлмат
Ш.МҰРТАЗАНЫҢ «ҚЫЗЫЛ ЖЕБЕ» РОМАНЫНДАҒЫ ТАРИХИ ШЫНДЫҚ
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Диалектикалық және тарихи материализмнің теориялық бастаулары
Әлеуметтендіру педагогикасындағы ата-ананың тарихи орны
Батыс Қазақстандағы мәдени-тарихи ескерткіштер туралы