Енді материалды жинап, жүйелеу керек
Енді материалды жинап, жүйелеу керек.Жұмысты құру керек. Тақырып пен келесі кезең бір бірімен қиылысады: бір жағынан материалдар тақырыпты іздегенде кездесті; екінші жағынан, осы тақырыпқа байланысты іздеген материалдар болашақ тақырыптарды тудырады. Сондықтан материалды іздеген кезде, оны осы тақырыпқа келмесе де тыс тастамау керек, келесі жолы керек болады; қандай да қызықты материалдар болса да оны жинап, жеке жазып отыру керек, келесі жаңа жұмысқа керек болады…
Материалды жинау бастауы, арнайы әдебиетті зертеу, тақырыпқа қатысты оқу болып табылады. Ашылған нәрсені ашу болмасын, олар ертеде дәлелденді. Сондықтан, әдебиетті зерттеу кезінде, берілген сұраққа тағы қандай жұмыстар бар, біріншіден керекті кіпатардың, мақалалардың библиографиялық тізімін жасау, құру…
Дәптерге жазбай, карточкаға жазған жөн: әрбір фактіні, байқауды, ойды, салыстыруды, қайдан алынды, авторы кім, қайдан алған цитата, анық жазып отырғаны жөн…
Цитатадан көрі өзіңнің ойыңды, байқауыңды қысқаша жазып отырған жөн, жоба бейнелеуін, қысқартылған белгілер мен таңбалармен және т.с.с.; өсы кезде авторға ғана белгілі таңбалармен, өзі ғана еске түсіретіндей, ал әдебиет түрінде жазу кейінге қалтыру…
Нақты жоспар құру керек: тақырыбы, оған сәйкес ұғымдар; жұмысының болжам мазмұнын құру (олар жұмыс бабында өзгеріп отырады, кейін тақырыбын нақты ашатындай болып өзгереді); тақырыпқа байланысты көптеген ғалымдардың еңбектерін қарап, керекті авторлардың жұмыстары тақырыпқа жақын болса, олардың тізімін жасап, әдебиетті табу керек; басқадай ізденіс жұмысының материалдары тақырыпқа келмесе де, олар кейінгі жұмыста керек болады; тақырыпқа байланысты ізденіс жұмысы белсенді, қарқынды бола тұра сіздің салаңыз нәтижелі болады.
Жоғары мектепте оқытудың сабақтан тыс формалары
3D технологиясы арқылы студенттердің шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
Статистикалық ақпараттарды топтарға жіктеу
Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту
Бұқар жыраудың шығармаларын мектепте оқыту
НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕРДІ ЖҮЙЕЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ СИПАТЫ
ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Музыкалық өнер туралы
Совет Рақымбайұлы Әлімқұлов
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
НҰРҒИСА ТІЛЕНДІҰЛЫ
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
Ұзақ мерзімді несиелендіру