Имидж - өнер ретінде мақсатты түрде адамның өзін, не бұқаралық ақпарат арқылы белгілі бір зат немесе адам жөніндегі керек мәліметті бейнелеп керсет
Имидж — өнер ретінде мақсатты түрде адамның өзін, не бұқаралық ақпарат арқылы белгілі бір зат немесе адам жөніндегі керек мәліметті бейнелеп керсет.Мен оқу тәжірибелік өндірісінде Отес тур ЖШС да өттім.Практика барысында менің ең бірінші түсінгенім олар имиджге аса зор көңіл аударатыны.
Ерекшеліктері олар басқа туристік кәсіпорындарға қарағанда имидж ерекшелігі айқын байқалынады,яғни міндетті түрде бір түсті костюм еркек іскерлердің және әйел адамдарында да сондай,бір ерекшелігі сол жақ көкірек бойында Отес тур белгісі белгіленген.Менің ойымша өте жақсы ойластырылған.Ал егер болашақта өзімнің бір туристік кәсіп орны болғанда мен еркектерге қара түсті бірдей костюм ,ақ көйлекпен қызыл галстук формасын ұсынар едім және де әйел адамдарына да солай талап қоятын едім.
Имидж
Жарнаманың түрлері Жарнаманы дайындау технологиясы
Имидждің түрлері
Қазақ тілді басылымдардың пайда болуы
Отандық және шетелдік басылымдардағы Қазақстан Республикасының имиджі
Ұйымдарда өзара қарым - қатынас арқылы жағымды имидж қалыптастыру
Қазақстан Республикасының имиджін қалыптастырудағы БАҚ-тың рөлі
Жарнаманың экономикалық тиімділігі
Шығармашылық үйдің визуалды имиджі
Жарнама агенттігі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері