Иттің бәрі тазы болмас, Еттің бәрі қазы болмас


Жаман иттің атын Бөрібасар қояды.

Ит ішіне сары май жақпайды.


Қабаған ит қайыр байлайды.

Жақсы ит иесінің көз-құлағы.

Бұралқы ит үріп жағады.

Итті тепкен, ырысты тебеді,

Итті күшігім десең – аузыңды жалайды.

Ит үреді, керуен жүреді.

Ит құтырса – иесін қабады.

Әр таудың түлкісін, әдісін білген тазы алар.

Иттің бәрі тазы болмас,

Еттің бәрі қазы болмас.

Ит атасын танымас.

Бір ит көріп үреді,

Екі ит еріп үреді.

Ит жемес асынан дәметеді.

Қазаныңнан қақпақ кетсе,

Иттен қанағат кетер.

Ит тойған жеріне,

Ер туған еліне.

Иттің табаны қышыса, керуенге ереді.

Ит итті жұмсайды,

Ит құйрығын жұмсайды.

Жақсы ит өлімтігін көрсетпес.

Ит иесі үшін жүгіреді,

Құс тамағы үшін ұшады.

Ит – жеті қазынаның бірі.

Итті тепкен ырысты тебеді.

Өлсе — ит терісі, өлмесе – қой терісі.

Иттің ырылдасқаны – амандасқаны.

Итке артқан қос жолда қалар.

Ит не жесе соны құсады.

Ит бір сүрінсе, қырық сүрінеді.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тіліндегі итке қатысты атаулардың мағыналық табиғаты
Абай өлеңдеріндегі нақыл сөздер
Қазақ ұлттық тағам атауларының этимологиясы
Қытай және қазақ тілдеріндегі мақал - мәтелдердің лингвомәдени ерекшеліктері
М.Мағауин – қазақ әдебиетін зерттеуші
Қазақ аңшылығы жайындағы мақалалар жинағы
Тазымен із кесу, аң қағу
Шәңгерей Сейіткерейұлы Бөкеев
Аңшылық иттердің шығу тегі және жіктелуі
Аңшылық кәсібінің мәдениеттегі орны
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
КЕЛДІБЕКҰЛЫ ҚАЗЫБЕК БИ
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
ТАУАСАРҰЛЫ ҚАЗЫБЕК
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттік бюджеттің экономикалық мәні мен рөлі
Мемлекеттік бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы