Психиканы дамытудың биологиялық шарттары


Жоспар
І Кіріспе
Іс-әрекет психологиясы туралы жалпы түсінік
Іс-әрекеттің психологиялық құрылымы
Іс-әрекет түрлері

ІІ Негізгі бөлім
Іс-әрекет дағды туралы жалпы түсінік.
Адам іс-әрекетінің түрі мен дамуы.
Баланың іс — әрекетінің психикалық дамуының биологиялық және әлеуметтік факторлары
Психиканы дамытудың биологиялық шарттары.

Пайдаланған әдебиеттер тізімі

Кіріспе

Іс-әрекет ұғымы психология саласындағы басты түсініктердің бірі. Іс-әрекетті психикадан, оның ғылыми зерттеу методологиясынан, психиканың пайда болуы мен эволюциясынан, тұлға ұғымының түсіндірілуі мен оның психологиялық сипатының құрылым бөліктерінен ажырата қарастыру мүмкін емес. Алайда, іс-әрекет ерекше психологиялық шындық ретінде әлдеқейда тереңірек сипаттауды қажет ететін ұғым. Бұл ғылыми категория диалектикалық материализм философиясы негізінде құрылып, алғашқы түсіндірулері Л.С. Выготский (1896-1934), С.Л. Рубинштейн (1889-1960), А.Н. Леонтьев (1903-1979) сынды кеңестік психологтердің есімдерімен байланысты болды. Кейіннен, іс-әрекет ұғымын өз тұрғысынан қарастыруға барлық белгілі психологтер, көптеген әйгілі философтер мен ХХ ғасыр методологтері кірісті. Іс-әрекет категориясы бірқатар теоретикалық пікірталастардың пәніне айналып, түсіндіру принципі ретінде танылды.  Ол психиканы, мінез-құлықты, тұлғаны зерттеу бірліктерінің бірі болып қалыптасты. Іс-әрекет аясындағы жетекші психологтердің методологиялық көз қарастарының көптүрлігіне қарамастан, бүгінгі күнгі іс-әрекет жайлы психологиялық анықтаманы аяқталған, мінсіз деп қабылдауға болмайды.

Іс-әрекеттің әлдеқайда аяқты психологиялық тұжырымын толықтыра және түрлендіре отырып, 1940 жылдың ортасында А.Н. Леонтьев жасаған. А.Н. Леонтьев бойынша іс-әрекет дегеніміз, белгілі қажеттіліктерге жауап беретін, мотивтерге бағынатын және адамның дүниеге деген өзіндік қатынасын іске асыратын белсенді процестер.

А.Н. Леонтьев адамның кез-келген белсенділігін іс-әрекет деп атаған жоқ, тек тұлға, қажеттілік, мотив, мақсат, міндеттермен психологиялық байланыстағы, мақсатқа бағытталған белсенділіктерді  ғана іс-әрекет деді.
 курстық жұмыс 35 бет



Ұқсас жұмыстар

Дамудың психологиялық процесіндегі сыртқы фактордың ішкі факторға айналуы
Іс-әрекет психологиясы Іс-әрекет дағды туралы жалпы түсінік
Адамның іс-әрекеті
Психология ғылымының Ресейде дамуы
Психикалық дамудың алғашқы формалары
ІС-ӘРЕКЕТ ПСИХОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ
Психология ғылымының зерттеу пәні - психика
Іс-әрекет психологиясы
Жасөспірімдік шактың танымдық процесінің даму ерекшеліктері
Бала психикасы дамуының қозғаушы күші
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Банкiлердi құрудың және олардың қызметiнiң негiздемесi мен шарттары
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Азықтың биологиялық әсерлі заттары
Балалар әдебиеті арқылы көмекші мектеп оқушыларының сөз қорын дамытудың жолдары
Карантиндік картоп рагының биологиялық, морфологиялық ерекшеліктері
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Патриотизмді дамытудың басты шарты - отандастар бір жұдырық болып жұмылып, бірлік пен татулықты сақтау
Соғыстың алғышарттары