Түсініктерді игеру процессі
Жоспар
Ойлау табиғаты және негізгі түрлері.
Ойлаудың негізгі формалары.
Сөйлеудің жалпы сипаттамасы.
Сөйлеу пайда болуының теоретикалық мәселелері.
Ойлау табиғаты және негізгі түрлері. Ойлаудың негізгі сипаттамалары. Ойлау және интеллектуалдық процесстердің ассоциатитвті ағымы. Ойлау мен сөйлеудің өара байланысы. Л.С.Выготский бойынша ойды сөзбен жеткізу процессі. Ойлаудың классификациясы: теоретикалық және практикалық.. Ойлаудың негізігі түрлерінің ерекшеліктері: түсініктік, бейнелік, көркем-бейнелік, көркем-әрекеттік.
Ойлаудың негізгі формалары. Түсінік. Жалпы және жекеленген түсініктер. Түсініктерді игеру процессі. Түсінікті игеруге ықпал ететін факторлар. Саналау және түсіну. Түсіну ерекшеліктері. Ой тұжырымдау ойлаудың ең жоғары формасы ретінде.
Сөйлеудің жалпы сипаттамасы. Сөз және тіл. Тілдің лексикалық, грамматикалық және фонетикалық құрамы. Сөз және оның мағынасы. Сөйлеу тілдік қарым-қатынас процессі ретінде. Сөздің эмоциялық-мәнерлік жағы. Сөйлеудің филогенезде дамуы. Клмплекстік кинестикалық сөйлеу, қол арқылы кинестикалық сөйлеу, дыбыстық сөйлеу және полисемантизм, жазбаша сөз.
Сөйлеудің пайда болуының теоретикалық мәселелері. Сөйлеужің туа берілген және жүре қалыптасқан құрылымдарының ара қатынасы. Үйрену теориясы. Н.Хомскийдің арнайы нышандар теориясы. Ж.Пиаженің когнитивті теориясы. Л.С.Выготсктий теориясы. Ойлау мен сөйлеудің өзара қатынас мәселесі.
Қарапайым түсініктер. Сандар номенклатурасы
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Мектепке дейінгі жастағы мектеп математика курсындағы арифметикалық амалдар
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыруда кездесетін қиындықтарды шешу жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігі
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Бейнелік ойлауды дамыту
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Үйдегі тәжірибені орындау және бақылауды құрылымдау
Тарихи білімді меңгеру кезеңдері, қалыптасу жүйесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Мамандық шеберлігін игеру
Тың игерудің жағымды жақтары
Білімді деңгейлеп беру технологиясын игеру арқылы оқушыларға білімді мемлекеттік стандарт игеруге қол жеткізу
Психологиялық курстарды игеру үшін методологиялық жағынан маңызды қай пән
Несиелеу процессін ұйымдастырудың шетел тәжирибесіне салыстырмалы талдау жүргізу
Азаматтар тиісті органдарға төтенше жағдайлардың тууына алып келуі мүмкін апаттар қаупі туралы хабарлауға, халық АҚ пен ТЖ бойынша қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды игеруге, АҚ шараларына қатысуға және орындауға міндетті
Оқушының адам бойындағы құндылықтарды игеруі
Тың және тыңайған жерлерді игерудің себептері мен жүру барысы
Тың игерудің зардаптары