Педагогикалық зерттеу жоспарланғанда зерттеуші мына жайттарды анықтауы қажет
Педагогикалық зерттеу жоспарланғанда зерттеуші мына жайттарды анықтауы қажет:
А. Тәжірибеленушілердің саны;
Б. Тәжірибеленушілерді іріктеу тәсілдері;
В. Тәжірибе жүргізу адамдары;
Г. Алынған нәтижелердің дәлдігі;
Д. Оларға дұрыс түсініктеме беру.
Тәжірибеге дейін тәжірибенің әр сатысын мұқият жоспарлау қажет.
Сондай-ақ, төмендегі мәселелер:
А. Тәжірибе мақсаты мен міндеттері;
Б. Өткізілетін орны мен уақыты, көлемі;
В. Тәжірибеге қатынасатын тұлғалардың мінездемелері;
Г. Тәжірибе жүргізу әдісінің суреттемесі;
Д. Тәжірибе нәтижелерін өңдеу әдіснің суреттемесі;
Е. Тәжірибе нәтижелерін түсіндіру әдісінің суреттемесі анықталуы қажет;
Мектеп психологының іс қағаздар жүргізу
Педагогикалық зерттеудің қисындық құрылымы
ПРАКТИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ қысқаша лекция курсы
Девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыстарды ұйымдастыруда практик психологтың қызметі
Өзіндік сананың қалыптасуы мен құқықтық жауапкершілігі
Психологиялық сауаттану
Эмпирикалық зерттеу әдістері, педагогика ғылымындағы рөлі
Ғылыми зерттеудің әдістемелік принциптері.
Жалпы ғылым туралы сипаттама. Психология ғылымының пәні мен объектісі
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ ЖҰМЫСЫН ТӘЖІРИБЕДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ