Зерттеудің теориялық және практикалық мәні
Мазмұны
І Кіріспе…. 3
ІІ Негізгі бөлім.
1. Іс — әрекет түсінігі және адам іс-әрекетінің түрі
1.1 Іс-әрекет туралы жалпы түсінік…… 5
1.2 Адам іс-әрекетінің түрі мен дамуы…… 8
2. Баланың іс — әрекеті және психиканы дамытудың биологиялық шарттары
2.1 Баланың іс — әрекетінің психикалық дамуының биологиялық және әлеуметтік факторлары…..10
2.2 Психиканы дамытудың биологиялық шарттары….. 20
Қорытынды….. 30
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Зерттеу жұмысының өзектілігі: Адам әрекеттерінің барлығы бір мақсатқа, бір мүддеге саналы түрде бағытталып отырады. Адам алдына бір мақсат қойып, содан бір нәтиже шығаруға тырысады. Ұлы басты мақсаттар мен мүдде адам тұрмысында жетекші болып адамды ұмтылдырып ,жігерлендіріп отырады. Басты мақсатқа байланысты күнделікті тұрмыста бірнеше мақсаттар мен мүдделер болуы мүмкін .Бірақ олар барлығы болуы міндет, мақсаттарға бағынышты болып , түбінде соларға ыңғайланып отырады. Адам психологиясының сипаттамасын беру үшін оның іс—әрекетінің басты басты белгілерін атап өткен жөн. Осындай айрықша сипаттардың бірі –адамның дүниедегі заттарға, құбылыстарға, еңбек объектісіне, оның процесіне назар салуы, зейін қоюы әр уақыт адамның санасының бір затқа, құбылысқа, болмысқа бақыт алып отыруы. Сананы айналадағы дүниеге бағыттап отырмаса ол затты дұрыс қабылдай алмайды. Өйткені адамның санасында ол дұрыс сәулеленбейді. Саналы әрекеттің айрықша, маңызды сипаттарының бірі-шығармашылық. Шығармашылықтың дамуында жеке адамның ерекшеліктері өте маңызды болады.Онсыз адамның қоғамы ғылым мен техника өнер әдебиеті прогресифті жолмен өсіп дамымаған болар еді. Біздің тіршілік әрекетімізді творчествалық әрекет болмаса, ондай ешбір жаңа ой, соны пікір болмай, нәтижелі табыстарға жетпеген болар едік. Іс-әрекет тек белсенділік пен емес, мінезбен де ерекшеленеді. Мінез құлық әрдайым мақсаты, әрбір нәтиже алу үшін құрыла бермейді, ол көпшілігіне пассивта болады.
Тақырыптың жаналығы: Мативтер өсу, өзін-өзі сақтау, организімін дамуымен байланысты.
Зерттеу мақсаты: Адамның іс-әрекетін функционалдық мотиві түрлі мәдени формадағы белсенділігін қанағаттандыру.
Зерттеу міндеттері:
— баланың іс-әрекетін бақылау;
— баланың іс-әрекетін басқа балалармен салыстыру, талдау;
— баланың іс-әрекетіне әсер ететін факторларды ашу.
Зерттеу нысаны: Іс-әрекет.
Зерттеу пәні: Адамның іс-әрекетін ерекшеліктері мен диагностикасы.
Зерттеу әдістері: Адамға қатысты іс-әрекеттерді және психологиялық теорияларды қолдану.
Зерттеудің теориялық және практикалық мәні: Балаға теориялық жағынан оқыту, бағыт – бағдар беру, және практикалық жағынан ойындар, сыныптан тыс сабақтар, мерекелік шаралар ұйымдастыру барысындағы баланың іс — әрекеті.
Курстық жұмыс 30 бет
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері пәнінің лекциялары
Биология мамандығындағы студенттердің кешенді далалық оқу тәжірибесін ұйымдастыру әдістемесі
Педагогикалық зерттеулердің сипаттамалары
Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдістемесі мен принциптері
Ғылыми зерттеу жұмыстарының тақырыбын таңдап алу өзектілігін анықтау мен негіздемесін жазу
Тұтас педагогикалық үдеріс теориясы
Педагогикадан дәрістер
Ғылыми–педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың әдістері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару