Баланы музыкамен сергіту


Кәсіби музыкалық – педагогикалық мәселесінде әдіснамалық талдауды жүзеге асыру барысында педагог-музыкант философ та, музыкатанушы , психолог та бола алады. Ізденіс кезінде кім болса да біріншіден ол педагог, педагог – музыкант. Осы ұстаным  педагог-музыканттың ізденіс бастаушысы. Осы ұстаным келесі принципті талап етеді – кәсібилік бағыттың принципі. Сондықтан, кәсібилік бағыт принціпі әрбір әдінамалық талдау деңгейін музыкалық-педагогикғалық қызметінің ұстамының нақтылауын қажет етеді.

Педагог – музыкант өз жұмысында ізденіс мәселесінің объективтік маңызы бар ма (музыкалық – педагогикалық теория мен практикада мағналы және актуалдығы), әлде субъективтік мәні бар ма (бұл жеке ізденушінің дипломдық жұмысындағы қайшылығы ма). Ал басқа педагог – музыкант осы мәселені жұмыс барысында басқадай шешуі мүмкін (басқадай аспектілері мен сұрақтары болуы мүмкін). Сондықтан педагог — музыкантта әдіснамалық талдау жұмысында шығармашылық сипаты өзінің логикалық – мазмұнды құрылысында көрінеді.

Ізденіс жұмысында, әдіснамалық талдау кезінде объективті-субъективтік факторлар мен жағдайларға байланысты. Мысалы, педагогтың тұлғалық ерекшелігі, мәселенің, ізденіс мақсатының  сипаты, керекті ғылыми әдебиетінің бары т.с.с.

Кәсіби бағыт принципінің негізгі шарты – философиялық, жалпығылымилық білімді музыкалық білім беру педагогика саласына ізденіс мәселесіне, педагог — музыканттың тұлғалық — шығармашылық сипатына ықпал, оның кәсіби шеберлігінің қалыптасуына дыбыс ырғағын, сазын қайта қарауында . интонациялауды қайта қарауда : практика мен шынайы өмірде; мәселенің актуалдығы, талдау кезіндегі логикалық құрылысы; өзінің қызметінің кәсібилігі, музыкалық өнердің ерекшелігі; өнер мен педагогиканы өзінің тұлғалығына бағыттауы, рухының дамуы мәселесінде.

В.А.Сухомлинский: Музыкада да, сөзде де адамның бейнесі сөзсіз. Баланы музыкамен сергіту — біз өйын, сезімін жаратамыз (облагораживаем) … Баланың сезімдік жаны – музыкалық әуенді жүрегінде қабылдап, сана-сезімінің тіршілік бастауы болсын. Бұл сезімтал музыканттың жаны. Енді біздер күйленген шектерді (баланың) бассақ, онда музыканың ғажайып үндер сыңғыры шығады .

Б.В.Асафьев пен Г.Г.Нейгаузе, Д.Б.Кабалевский мен В.В.Мендушевскийдің тұлғалық экспресс-көркемдік саздылығына сүйеніп, шығармашылық қызметтерінің кәсібилік ұмтылдыруы, ғылымилығы мен көркемділігінің үйлесуі, музыкант–педагогка үлгі ретінде, идеал ретінде қонсын.



Ұқсас жұмыстар

Дене шынықтыру тәрбиесінің міндеттері
Аяқтың ұшымен тұру
Қимыл - қозғалыс қажеттілігі
Музыка сабағында заманауи технологияларды пайдалану
Мектепке дейінгі шақтағы баланың зейіннің дамыту
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың музыкалық оқу іс - әрекетін ұйымдастыру жолдары
Балалардың шығармашылық дамуының міндеттері мен олардың шешім жолдары
Мектепке дейінгі ұйымдардың күнделікті өміріндегі музыка
Тренингте қолданылатын жаттығулар
Мектепте музыка пәнінің тәрбиелік маңызы
Баланың мектепке келу мәселесі
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Баланың қылмысы, ананың көз жасы
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Қыз баланың ұстанар ережесі
Атаның атын былғаған ақылсыз баланың әке омыртқасынан жаралып, ана құрсағында шырланып тумағаны жақсы
Баланы - жастан
Баланы жалғызсыратпау
Баланы үлгерушілердің қатарына қоса алмағансыз
Баланы қызғаныш сезімі үшін айыптау, кінәлау немесе жазалау - үлкен қате