Қайтыс болған ер адамның мінген атының жал - кұйрығын кесіп (күзеп емес) жануар, о дүниедегі иеңнің жолына кұрбандыққа шалын деп бос жібереді
"Орта жүздің ішінде Атымды тұлдап байласын" (М.Ж.Көпеев). Қайтыс болған ер адамның мінген атының жал-кұйрығын кесіп (күзеп емес) "жануар, о дүниедегі иеңнің жолына кұрбандыққа шалын" деп бос жібереді. Ол ат мінілмейді, иесінің жылына сойылады. Мұндай жылқыны "тұл ат" дейді. Сол сияқты қайтыс болған адамның киімдерін астарын сыртына қаратып іледі. Ер-тоқымын ешкім пайдаланбайды. Әйелі сақина, сырға салмайды, оны "қаралы қатын" дейді, басына бүркей жамылады. Мұндай жай "қаралы", деп аталғанмен қазақ қара жамылмайды. "Қара жамылып" деген сөз айтуда болғанмен істе жоқ.
Жылқыға байланысты әдет-ғұрыптар мен наным-сенімдер
Жылқы шаруашылығында еңбекті ұйымдастыру
Қазақ жылқысының көне замандардағы тарихы
Қытайдағы қазақтардың отбасылық әдет-ғұрыптары
Жылқы малына байланысты тілдік единицаларды “ғаламның тілдік бейнесі” теориясы тұрғысынан зерттеу
Қазақ әдеби тілінің тарихындағы ат сынының тілдік көріністері
Қазақстанның саяси модернизация
Қазақтың салт – дәстүрлері жайлы ақпарат
Қазақ тіл білімінде уәждеменің зерттелуі
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы ақпарат
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ДОМАЛАҚ АНА
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі