Бұрын ел ішінде болашақты, адам өмірін болжайтын көріпкелдер, әулие - әмбие, балшы, емші, құмалақшылар көп болған
Бұрын ел ішінде болашақты, адам өмірін болжайтын көріпкелдер, әулие-әмбие, балшы, емші, құмалақшылар көп болған. Мұндай қасиетті адамдар қазір де бар. Әр адам оларға келіп бал аштырады. Олар жоғалған малды, затты алыстан келетін жолаушыларды, реніш қуаныштарды болжап айтатын болған және олардың көшпілігі шындыққа айналған. Бал аштырушы кітап ашып, құмалақ салушыларға өтініпшен келгендер көріпкелдерге еңбегі үшін төлем беруі қажет. Оны сыпайылап "бал басы" деп атайды. "Бал басының нақты бағасы, немесе өлшемі болмайды. Әркім қолда барын береді. Кедей, нашар адамдарға көріпкелдер "құдай үшін", яғни тегін бал аша берген. Бұл үшін олар батаға да риза болған. Кейбір әулие адамдар тіпті ештеңе де алмаған.
Егер бал ашушы белгілі мөлшерде ақша, мал сұраса, халық ондай кісілерге бармаған. құрмет көрсетпеген және сенбеген.
Қазақтың салт – дәстүрлері жайлы ақпарат
Ғайыпты болжау мүмкін бе?
Балаларды тәрбиелеу және халық медицинасы
ҒАЛАМНЫҢ ЖҰМБАҚ СЫРЛАРЫ
Халық емшілігі
Көшпелілердің дәстүрлі әскери өнері өте күрделі өнер
Өтейбойдақ Тілеуқабылұлы
Өтейбойдақ Тілеуқабылұлының адам анатомиясын тәржімалауы
Ежелгі түркі өркениеті және Қорқыт ата мұралары
Бақсылық және бақсы сарындары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Баланың мектепке келу мәселесі
Ежелгі Греция
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ерте Палеолит адамдары