Байдалы белдеудегі қараны суырып алып, Байсалға берді
"Байдалы белдеудегі қараны суырып алып, Байсалға берді... Ол ырымын істеп, қараны жерге сұлатты да, табанымен басып, сындырып тастады". (М.Әуезов).
Кісі қайтыс болған күні тігілген қараны жығу салты тағы бар. Ол жылы беріліп, ас өткен соң жасалады. Яғни қара жалауды алып, сындырады да отқа жағып жібереді. Бұдан кейін жақын-жуықтары, әйелі, балалары, елдің ақсақалдары құран оқып, бата береді. Соңғы жоқтау айтылады. Тұл аударылады. Бұл, қаралы жыл өтті, азалы күндер аяқталды деген сөз.
Абай жолы романындағы әдет - ғұрыптар мен салт - дәстүрлер
Абай жолы шығармасы тілінің лексикологиялық ерекшелігі
Роман жанырындағы некелесу әдет-ғұрпы
АБАЙ ЖОЛЫ
Абай Жолы романының қысқаша мазмұны
Абай жолы роман - эпопеясындағы Құнанбай бейнесі
Айтыс – сөз барымтасы
Бекет ата
Қазақ тіліндегі үстеу сөздер жайлы
Батыр Баян поэмасындағы антропонимдер
САРЫҰЛЫ АҚТАНБЕРДІ
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ ШӘКӘРІМ туралы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Валюталық жүйе және валюта бағамының қалыптасуы
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
ҚР -ғы нарықтық экономиканың қалыптасуы
Қазақ терминологиясының дамуы мен оның қалыптасуының тарихы
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі