Орынсыз жала жабылғанға өзінің ақтығын дәлелдеу үшін, немесе қылмысын қайталамау үшін, адам қолына мұсылманның қасиетті кітабы құран ұстап егер осы істе мен кінәлы болсам құран ұрсын деп ант беріп, нан жейді
"Ахметті ат-шапанымен аяғына жығып, енді ондай мінез шығармасқа кұран ұстатып, нан жегізіп, баяғы екі жүз теңгені кештіріп, ат-шапанға разы қылды" (С. Торайғыров).
Орынсыз жала жабылғанға өзінің ақтығын дәлелдеу үшін, немесе қылмысын қайталамау үшін, адам қолына мұсылманның қасиетті кітабы құран ұстап "егер осы істе мен кінәлы болсам құран ұрсын" деп ант беріп, нан жейді. Бұл оның кінәсыздығының немесе сертте тұратындығының толық дәлелі. Қарсы жақ адамдары оған сенеді. Кейде одан кешірім де сұрайды. Қазақтың "құран, нан" деп қарғануы осыдан шыққан.
Ислам шариғатындағы «Жала жабу» сөзі
Діннің пайда болуы туралы конценциялар
Ант сөзінің семантикалық өрісі
Ислам дініндегі қылмыс пен жаза
Ислам дінінің тәрбиелік мәні
Қожа Ахмет Иассауи поэзиясы
Ислам дiнiнің әлеуметтік құндылықтары
Ислам ілімдері факультеті
Руханилық үкімнің адамгершіліктің қалыптасуындағы маңызы
Исламның пайда болуы және сол төңіректегі нанымдар
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ерте Палеолит адамдары
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі