Бұрын шөп дайындағанда байлар жұртты үмеге шақырады
"Жерін теңсерікке беретін есепқор байлар" (3. Ақышев). Бұрын шөп дайындағанда байлар жұртты үмеге шақырады. Кейде әр адам өз иелігіндегі жердің шабындығын (шөбін) "теңсерікке" береді. Яғни жігіт жалдап шабылған шөптің жартысын сол адам алады. Жалданған адам шөпті мезгілінде шауып, шөмелеп береді. Жер иесі келісім бойынша тиісті шөп үлесін бөледі немесе соған лайықтап мал да беретін болған. "Теңсерік" дәстүріне екі жақ та адал істеп, әділ бөлуге тырысқан.
Қазақтың әдет-ғұрып салт дәстүрі
Ұлттық салт-дәстүрлердің жаңарған түрлері, жаңа заман туғызған салт-дәстүрлердің тәлімдік мәні
Салт – дәстүрлердің тілдегі көрінісі (түркі тілдері негізінде)
Қазақ әдет – ғұрып құқығындағы келісім-шарт институты
Қаракерей Қабанбай (1691—1769)
Абай Құнанбаевтың ағартушылық тағлымы
Жәңгір ханның саясаты
1921-1922 және 1931-1933 жылдардағы ашаршылықтың сол кездердегі баспасөздегі көрінісі жайлы
Ашаршылықтың демографиялық салдары
15-16 ғ. жыраулар мен ақындар поэзиясындағы әлеуметтік ойлар
ТОРСЫЛДАҚ СЫЛДЫРШӨП
Бұрындық хан
Шопеннің полонездері туралы
Шопеннің полонездері
Бір әйел далаға егін ора келіп, құмыраны сүтімен шөптің арасына тығып қояды
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Менің көңілім жұрттың қамында емес, бір басқа
Ешбір жұмыс тындырмас, шөптің басын сындырмас, еріншек бір етікші болыпты
Қыпшақ Ізбасты би, он жасар күнінде көш үстінде көп адаммен бір түлкі қуысып, бәрінен бұрын жетіп түлкіні соғып алды
Бұрынғы өткен заманда бір молда болыпты