Әкесі - күйеу, шешесі калыңдық болмаған ба
"Әкесі — күйеу, шешесі калыңдық болмаған ба?" деп бізді мінейді. Ки! — деп аттанар жерде Абайға жаңағы күйеу киімінің бәрін кигізді" (М. Әуезов). Қалыңдығын алуға баратын жас күйеу міндетгі түрде "күйеу киімін" киюге тиіс. Алдынан шыққан жеңгелер мен жас қыз-келіншектер күйеуді киімінен танып алады. Сондықтан күйеу басқа жігіттерден салт бойынша ерекше киінеді. Бөркіне үкі тағып, қызыл шапан, биік өкше етік киеді. Бөркін көзіне түсіріп төмен қарап, кішілік көрсетіп тұрмаса айып төлейді немесе сөзге, күлкіге ұшырайды. Сол бетімен қыз-келіншектердің ортасына түскен күйеу небір азапты әзіл-қалжыңға төзеді. Оның мінген атын "күйеу атымен күл тасы" дегендей ауыл балалары мініп алып қызыққа бөленеді. Бұл да ауыл салты.
Қазақ әдет құқығындағы неке және отбасы
Роман жанырындағы некелесу әдет-ғұрпы
Некеге тұру шарттары
Үйлену және үй болуға байланысты салт-дәстүрлер
Қазақ халқының салт - дәстүрлері
Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы
Кейінгі орта ғасырдағы қазақтардың жанұялық құқығы
Қазақ халқындағы неке және оның түрлері
Той мерекелік салт-дәстүрлік әрекеттердің теориялық негіздері
Абай жолы роман-эпопеясындағы ұлттық салт-дәстүрлердің көркем көрінісі
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Балқаштың экологиялық ахуалы
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Басқару процесiнiң мазмұны