Адуын қайсар мінез, темір білек, Шыдамай кей жігіттер шайқас тілеп
Адуын қайсар мінез, темір білек,
Шыдамай кей жігіттер шайқас тілеп.
Додаға тайсақтамай тез кірсін деп,
Ысқыртып атты бұтқа алды білеп.
Қағысып астындағы жылқы малы,
Көкпарға тебініп жұрт ұстылады.
Тақымға орай басып тартқан кезде
Көк еті көк серкенің жыртылады.
Жұлқынып пырақтар да күш қылады,
Келгендей ту аспанға ұшқылары.
Сатырлап сауырынан қамшы тисе,
Тұлпарлар тұяқ тіреп ышқынады.
Жігет пе атқа топты жарғызбаған,
Әнеки, көкпар кетті андыздаған.
Дүркіреп тартып берді қуып соны,
Қала ма мұндай кезде қан қызбаған.
Жайлаудың айқай басып ойы, көгін,
Бұл көкпар алып кетті той ілегін.
Пысқырып адам өлсе қарамаған,
О, көкпар, өр халқымның ойыны едің.
Дода боп әдет жанды қысты ма екен,
Қасиет қанға сіңген ыстық екен.
…Көкпарда қазақ өзін сынайтұғын,
Әйтпесе, тышқақ лақ ныспы ма екен?!
МАХАМБЕТ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ ЗЕРТТЕЛЕ БЕРМЕК
Көкпардың жалпы ережелері
Махамбет – ұлт рухының айбары
Қазақ әдебиетіндегі желтоқсан тақырыбы
Әдеби тілде ұшырасатын сөздердің мағыналық айырмашылықтары
Бауыржан Момышұлының қаламынан туған көркем шығармаларының жазылу тарихын, көркемдік стильдік ерекшелігін талдауды негіздеу
Қайта құру кезеңіндегі республиканың қоғамдық-саяси өміріндегі өзгерістер
Махамбеттің күй мәдениеті
Қазақ әдебиетіндегі әнші-ақындар мен күйшілер бейнесі
Мұхтар Әуезовтің шығармашылық ғұмырнамасы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
БӨКЕЙҰЛЫ ЖӘҢГІР ХАН
Реформадан кейінгі жылдардағы елдің жағдайы
ТІЛЕПБЕРГЕНҰЛЫ ҚАЗАНҒАП
БӨКЕЙХАНОВ ӘЛИХАН НҰРМҰХАМЕДҰЛЫ
МАРҒҰЛАН ӘЛКЕЙ ХАҚАНҰЛЫ
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Бөкей хандығының құрылуы және оның саяси жағдайы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ