Үшбұрыш пен Төртбұрыш тәжікелесіп қалды

Үшбұрыш пен Төртбұрыш тәжікелесіп қалды.
- Текке таласып қайтесің! Бәрібір сенен менің бір бұрышым артық! – деді Төртбұрыш.
- Одан не пайда? – деді Үшбұрыш. – Керісінше, бұрышың неғұрлым көп болса, соғұрлым өзіңе қиын болады.
- Міне бұл тауып айтылған сөз! – деді домаланған Жұмыр Шар. – Маған жұрт қай жағымнан келерді білмейді. Мысалы... Сегіз қырлы, бір сырлы болам деп армандаудың заманы баяғыда өткен. Меніңше қырлылар емес, қырсыздар бақытты бүгінде!
- Круглый Дурак! – деді ыза болған Төртбұрыш, қалай орысша сөйлеп кеткенін өзі де байқамай.
(Қадыр Мырза Әли, Ғибратнәмә кітабынан)



Ұқсас жұмыстар

«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Мектеп математика курсындағы ұғымдарды қалыптастыру
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕР ЖАЙЛЫ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
5-7 жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын қалыптастыру
Кішкене балаларға математика ілімінің элементтерін оқыту ерекшелігі
Сыныптан тыс жұмыстар
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
7-8-9 сыныптардан геометриядан таңдау курстарын оқыту
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Жұмыспен қамту
Даргомыжскийдің вокалдық шығармашылығы
Шопеннің полонездері туралы
Шуберттің вокалдық лирикасы
Емшекпен емізудің ережелері