Айласын асырған заман, Абыройы ашылған заман
Жақсысы атылған заман,
Жаманы сатылған заман.
Еркегі қатыннан жаман,
Қатыны шатылған заман.
Ібіліс ылыққан заман,
Бүлініп, былыққан заман.
Құлқыны құныққан заман,
Құдайын ұмытқан заман!
Байлыққа бас ұрған заман
Әптіңді қашырған заман.
Араны ашылған заман,
Адамы ашынға заман!
Талабын тасқа ұрған заман,
Тарыдай шашылған заман
Арамды ас қылған заман,
Адалды лас қылған заман.
Талағы тасырдан жаман,
Тарыдай шашылған заман.
Айласын асырған заман,
Абыройы ашылған заман.
Ұлдары ұрынған заман,
Қыздары қыдырған заман.
Түлкідей құбылған заман,
Түгелдей жын ұрған заман!!!
Бейімбет Майлин. (жазушы)
Ш. Бейсенованың Сүзгенің соңғы күндері хикаятындағы лиризм мен психологизм. А. Кемелбайдың Қоңыр қаз шығармасын талдау. Е. Раушановтың Ғайша - бибі поэмасының құрылымдық ерекшелігі. Е. Раушановтың Аспанға көшіп кеткен ел поэмасының сипаты. Е. Раушановтың Қызық емес оқиға атты поэмасының діни- мифологиялық сюжеті. Ақын Н. Айтұлының Тоғыз тарау поэмалар кітабына қысқаша талдау
Жүректің ақыл сауыты
Қыз бен жігіт айтысы
Демократиялық Партияның күш-қуатын, қалыптасуы мен маңыздылығы
Ш. Бейсенованың «Сүзгенің соңғы күндері» хикаятындағы лиризм мен психологизм
Бұрынғы қазақ қоғамындағы билер институты
Көкпардың жалпы ережелері
Кейіпкерлерді бейнелеудегі көркемдік амал - тәсілдер
Мұхтар Әуезовтің шығармашылық ғұмырнамасы
Жаңа заман талабы
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәзіргі Заманғы Әлемдік дамудың күрделі мәселесі
Жаңа заман мәдениеті
Жаңа заман философиясы
Жаңа замандағы саяси ой
Қазақстандағы қазіргі заманғы қоғамдық-саяси жағдай
Ел назарында - «Қилы заман»
Зар заман
Ерте заманда бір бай баласы мен хан баласы жолдас болады