Қарға тыңдап бұлбұлды, Қатты қынжылды, Қабағы түйілді, Бұлбұлға бұлай бұйырды
Қарға тыңдап бұлбұлды,
Қатты қынжылды,
Қабағы түйілді,
Бұлбұлға бұлай бұйырды. —
Немене сонша шырылдап,
Көрінгеннен жыр ұрлап.
Жылаудан басқа білмейсің,
Өмірі бір күлмейсің,
Еңірейсің, сарнайсың,
Ылғи ғана зарлайсың,
Неге бір қаттырақ,
Тыңдауға жақсырақ,
"Қақ "— дейтін дауыс таппайсың,
Мұнымен жанға жақпайсың,
Айда жөнел, кет! — деді.
Басқа айтуға ақыл жетпеді.
Күншілдің сол ғой күңкілі,
Бүкпесіз, бірақ, шын сыры,
Бұлбұлды сөйтіп қарғаған
Сақтасын құдай қарғадан.
Сәбит Мұқанов Сұлушаш романы тілінің лексика-фразеологиялық ерекшеліктері
МЫСАЛ ЖАНРЫНЫҢ ПОЭТИКАСЫ
Оқытылатын тіл елінің әдебиетін қазақ/орыс әдебиетімен салыстыру
Мысал жанрының ерекшелігі
АДАМ АТА МЕН ХАУА АНА
Ахмет Байтұрсыновтың мысал жанрын оқыту
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
Ілияс Жансүгіров. КҮЙШІ (Поэма)
МЫСАЛ ЖАНРЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сырдария қазақтарының Жанқожа Нұрмұхамедов басқарған көтерілісі
Бернштам баскарған экспедиция
ҚАТТЫ ДЕНЕ КИНЕМАТИКАСЫ
Бір кептер үлкен қайыңның салалы бұтағындағы қалың көк жапырақтардың арасында бейқам отыр екен, ентіге жалпылдап, жоғарғы жағындағы бұтаққа монтық қара қарға келіп қоныпты
Отан оттан да ыстық демекші мен өз елімді қатты жақсы көремін
Бiр кедей күнi бойы жұмыс iстеп, қатты шаршайды
Бопай ханым Әбілқайырдың жан - жақты мәселелерін шеше отырып, ханымның айтқан ақылдарын тыңдап отыруы
Бәкеңе шын жүректен Мәшекең үшін атқарған ізгілікті ісіңізге рахмет
Жақып тыңдап
Күйеу қатты ренжіді