Менің қолымда кітап



Кітапхана сабағы: Кітап және кітаптың құрлымы
Мақсаты: балалардың кітапқа, кітап оқуға деген ынтасын ояту.

Кітап оқығанды жақсы көретін адам бақытты. Ол ақылды да мейрімді сенімді достардың ортасынды. Ең үлкен досың – кітап. Кітап – шебер ұстаз, тілсіз мұғалім. Кітап жан айнасы, оған қарап ойыңды да, бойыңды да түзеуге болады. Оған қарап оғаш мінезіңді, ерсі қылығыңды көріп түзейсің. Айналаңдағы адамдарға адал мейріммен қарауға үйренесің. Кейде жаңсақ, жаңылыс басқан қадамдарың болса оны оп-оңай аңғарасың, терең сырлы тәрбиеші, ұлы үйренуші.

Кітаптар үйіңнен кең дүниеге алып баратын ұлы арна.

Қымбатты балалар! Мектеп табалдырығын аттағалы бері көптеген дүниені білдіңдер, таныстыңдар, оқыдыңдар. Бүгін біз сендермен кітап туралы және кітаптың құрлымы туралы әңгімелесеміз.

Менің қолымда кітап. Біз не көріп тұрмыз? Кітаптың мұқабасын. Бұл кітаптың мұқабасы неге керек? (балалардың жауабы)

Дұрыс айтасыңдар. Кітаптың мұқабасы кітап беттерінің жыртылмауынан сақтайды сонымен қатар бұл кітапты кім жазды, қалай аталатыны туралы мәлімет береді. Егер мұқабада суреттер болса онда біз кітаптан оқитын шығармамыздың шытырман оқиға ма жоқ әлде ертегі екенін білуге болады.

Кітапты ашамыз. Бініші бетінен біз кітаптың

Кітапты кім жазғанын
Тақырыбын
Бұл шығармаға кімнің сурет салғанын
Қай қалада, қай баспаханадан кітаптың нешініші жылы жарық көргенін білеміз
Осы кітапты қолына алған оқырманға жазушы өз шығармасы туралы бірнеше сөз айтқысы келеді. Бұл алғысөз деп аталады. Алғысөзді осы кітап немесе автор туралы өз пікірімен алмасқысы келген басқа адамда жазуы мүмкін. Алғысөзден кітап кім, не туралы жазылғанын, қай елде, қандай оқиғалар болатынын біле аласың. Алғысөз өте қысқа болады, оны сөре жанында оқып бұл кітап саған керек -керек еместігін білесің.

Кітаптың соңғы бетінде мазмұны туралы мағлұмат беріледі. Бұл жерден кітап неше бөлімнен тұратынын, егер бірнеше авторлардың шығармалар жинағы болса мазмұнын және қай бетте екенін тез тауып аласың.

Кітап неден жасалынған? Ерте де адамдар тасқа қашап, малдың терісіне немесе қайыңның қабығына жазған. Адамзатқа ыңғайлы да ұзақ сақталаатын, күн мен ылғалғы төзімді материал қажет еді. Осылай дүниеге қағаз келді. Қағазды ойлап табу адамзат тарихындағы үлкен жетістік. Адам баласы қоғамның алға басып өсіп – өрбуі есею жолында өміріне ұлы өзгеріс кіргізген сан алуан керемет ғылым, техника жаңалықтарын біледі. Ал осының ішінде кітап басу өнерінің ашылуы оның өміріне солардың бәріненде артық баға жетпес мол өзгеріс кіргізді- дейді орыстың ұлы жазушысы Максим Горький.

Қағазды қалай жасайды? Неден?

Қағазды ағаштан жасайды. Бірақ ағашты ақ қағазға айналдыру үшін адамзат көп тер төгеді. Кітап – өте құнды дүние. Кітап – ортақ мүлік, халық қазынасы, сарқылмас білім бұлағы. Кітапты ұқыпты ұстай білу керек.

Ал балалар кітапты ұқыпты ұстау дегенді қалай түсінесіңдер?(балалар жауыбы)

Кітап өте нәзік, ол судан, оттан, кір қолдан қорқады.

Кітапты ұқыпты ұстасаң ғасырлар бойы сақтауға болады. Ескі кітаптарды қолға алып көру кімге де болса да қызықты.

(Кітапханашы баспадан түрлі жылдары шыққан кітаптарды көрсетеді)

Категория: KZ портал -- RU портал

Материалы на праздники
Новый год
День защитника Отечества
Новый год
Алғыс айту күні
8 марта
Праздник Наурыз
Күлкі күні
Ғарыш күні
Махаббат күні
День единства народов Казахстана
Праздник весны и труда
День победы
Соңғы қоңырау
Балалар күні
Рәміздер күні
Астана күні
Конституция күні
День знаний
Отбасы күні
Тіл мерекесі
Қарттар күні
Ұстаздар күні
Рухани келісім күні
Республика күні
Қаржыгерлер күні
День первого Президента Казахстана
День независимости Казахстана
Рамазан, Ораза айт
Құрбан айт



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Дидактикалық ойындар пайдасы
Қазақ әдебиетіндегі эпистолиярлық стиль
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық - психологиялық ерекшеліктері туралы ақпарат
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Абай қарасөздеріндегі афоризмдер
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларды есептерді шешуге үйрету
Жаңа технология үрдісінде математика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың ой - өрісін дамыту
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
GRAPH кітапханасын қолдану
Менің Отаным – Қазақстан
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
Менің елім – Қазақстан
Кітапхана - өнер, білім ордасы.
Қызыл кітап
Елім менің - еңселі