Бір шалдың үш ұлы болыпты: екеуі ақылды, үшіншісі ақымақ Емеля
Бір шалдың үш ұлы болыпты: екеуі ақылды, үшіншісі ақымақ Емеля. Ол күні бойы пе үстінде жатудан басқа түк те істемейді екен.
Бірде бауырлары базарға кетеді де, жеңгелері:
- Емеля, су алып келші, әйтпесе ағаларың базарлық әкелмейді,-дейді.
Емеля пештен түсіп, шелек пен бала алып, өзенге кетеді.
Емеля мұз ойығынан шелекпен су алып шыққанда, шортан ұстап алады.
- Мені жіберші, - деп жалынады шортан,-барлық қалауыңды орындайын. Сен тек: Шортанның әмірімен, менің қалауыммен,-деп айт, бәрін де жасаймын.
- Шортанның әмірімен, менің қалауыммен шелектер, өздерің үйге барыңдар-, деп бұйырғаны сол еді, су толы шелектер өздері үйге кетті.
Емеля шортанды жіберіп, үйге қайтты.
Келесі жолы оны орманнан ағаш әкелуге жұмсады.
Емеля аулаға шығып, шанасын жекті де:
- Шортанның әмірімен, менің қалауыммен шаналар, өздерің орманға барыңдар,-деді.
Шаш орманға барды, ағаш та осылай өзі жарылып, өзі артылып, шанамен өзі үйге барып та қалды.
Бұл ғажап ел арасына тарап кетеді. Оны патша да естіп, Емеляға офицерді жұмсайды.
Офицер Емеляға келіп:
- Жүр, ақымақ, сені патша шақырып жатыр,-дейді.
-Ал менің барғым келмейді...
Офицер ашуланып, Емеляны жақтан тартып жібереді. Сонды ол:
- Шортанның әмірімен, менің қалауыммен шоқпар, офицердің сазайын бер,-дейді. Аяқ астынан шоқпар шыға келіп, офицерді төмпештей жөнеледі.
Ақыры жалынып жүріп, Емеляны патшаға әкеледі. Емеля патшаның қызын ұнатып қалады.
- Шортанның әмірімен, менің қалауыммен патшаның қызы, маған ғашық бол,-деп әмір етеді.
Патшаның қызы Емеляға құлай ғашық болып қалады. Әкесіне жалынып, өзін Емеляға тұрмысқа беруді өтінеді.
Патша ашуланып, Емеляны теңізге лақтыруға бұйырады.
Сонда Емеля:
- Шортанның әмірімен, менің қалауыммен бізді алысқа алып кет,-деп әмір етеді. Осылайша ол өзіне сарай салдырып алып, патшаның қызы екеуі бақытты өмір сүріпті.
Қазақ ертегілерін зерттей отырып, олардың ұлттық сипатын ашу
Аңыз әңгімелерді оқыту әдістері
Аңыз-әңгімелердің танымдық және тәрбиелік мәні
Жазушы өзінің туған жері туралы бір сөзінде
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
XX ғасыр басындағы қазақ поэзиясындағы «Мың бір түн»желілері
Аңыз-әпсаналардың жанрлық ерекшеліктері
Бастауыш сыныптарда аңыз-әңгімелерді оқыту әдістемесі
Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы – қазақ фольклортану ғылымының негізін салушы, ұлы гуманист тұлға
О.Бөкей шығармаларындағы біріккен сөздердің қолданылу сипаты
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
ҚҰТЫЛЫҒҰЛЫ КҮЛТЕГІН
ШЫҢҒЫСҰЛЫ ЖОШЫ ХАН
ХАЛЫҚТЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН